Khamis, 24 November 2011

Harimau Muda...

Malam tadi kami terpaksa dan di paksa untuk menyaksikan pasukan Harimau Malaya kecundang di tangan Syria.... Walaupun pada 2 malam yang lepas kami kegembiraan melihat skuad Harimau Muda merangkul pingat Emas di sukan Sea di Indonesia....


Aku rasa terpanggil untuk mengibau kenangan ketika aku berkunjung di Stadium Bukit Jalil ketika Harimau Malaya bertemu Singapore dalam merebut tempat kelayakan Piala Dunia.......Cukup seronok dan bersemangat dan aku abadikan dalan entri aku yang lalu di malaysia-vs-singapore.  Walaupun aku terpaksa menyaksikan keputusan seri pada ketika itu....

Begitulah turun naiknya Kejayaan pasukan Harimau Muda dan Harimau Malaya yang merupakan skuad pelapis kepada skuad Harimau Malaya ....... dari awal kita ketahui bahawa Syria dan Jepun adalah jauh lebih tinggi rangking kedudukan dalam FIFA. Dan pula negara kita bersama 4 negara dalam satu kumpulan iaitu Syria, Jepun, dan Bahrain. untuk merebut tempat ke Sukan Olympik Namun begitu kita adalah NOMBOR 1 di Asia Tenggara.... kerana merangkul pingat emas di Sukan Sea.....Syabass.... Harimau Muda....

20 ulasan:

  1. xpe, xde rezeki lagi. buat yang terbaek lagi pasni oke Harimau Muda! ^^

    BalasPadam
  2. tu laaa... malam tadi tengok kat tv macam tengok perlawanan sekolah menengah lawan sekolah rendah je sebab fizikal player kita kecik berbanding syria...

    BalasPadam
  3. kecian kite ..tak pe bang ..mungkin belum ada rezeki lagi kot hrmm

    BalasPadam
  4. kita tak suka bola...so tak sedih

    BalasPadam
  5. umi - kira ok la sampai peringkat sekarang ni...

    anim - kami suka kalau menang.... kalau kalah biasa jee dan tak sampai tahap bakar bendera...heee3x

    BalasPadam
  6. Yeahh! no. satu di Asia Tenggara, bangga dengan Hrimau Muda

    BalasPadam
  7. sesekali layan bola best juga

    BalasPadam
  8. Terbayang-bayang si Najmi Faiz terkuis-kuis bola dari Syria tu.. kecik bebeno budak tu..

    BalasPadam
  9. senak perut layan dorng ni...

    BalasPadam
  10. ummiross & Emma & kak mid & cemomoi - gitu la bila layan bola malam tadi...heee3x

    BalasPadam
  11. salam kenal..

    hari2 tgk bloggers cite pasal bola..

    BalasPadam
  12. Lindawawa - adat permainan...biasa laaa...

    Yan - biasalah... demam bola..

    BalasPadam
  13. tahniah malaysia..:D

    pss : ajak hubby g cameron bw anak2..hee

    BalasPadam
  14. hanis - alamakkk... bila orang jepun dah bersuara...kat sini terngaga je laaa... haaa3x

    juliet ira - wah jenjalan cameron yeee...mesti best kan...

    BalasPadam
  15. takpe...yg penting pengalaman untuk harimau muda supaya lebih berhati-hati...pengajaran buat mereka untuk bermain lebih mantap dan laju seperti syiria...kalau kita main laju mcm mereka mesti setanding!

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini