Khamis, 10 November 2011

Korban Rambut Adam



salam semua......semoga hari ini hari yang ceria buat anda sekelian.....
Harini nai cerita pasal Adam.... Sempena Raya Haji. Orang lain pi haji. Adam pun korban kan rambutnya juga..... Pertama kali dalam sejarah hidupnya dia potong rambut kat kedai... selalunya mama yang trim rambutnya..... jumaat lepaslah rambutnya dipotong... mula2 cam cuak juga sebab takut dianya x mahu... sebab pernah dulu pi kat barber dia melompat takut. Tapi kalini ok pulak bila digunting dengan Ah so. Jum kita tengok gelagat budak kecik tu....








Dia menangis sebab kegatalan....


Dah boleh menerima hakikat.... rambutnya dipotong...Nampak lain sangat anak mama ni.. Dah macam budak besar lah pulak, jangan jadi budak nakal sudahlah.


nukilan:Mama Sue

11 ulasan:

  1. Dalam baik-baik dia ada juga dia mengeliat... terus tobek rambutnya...
    nasib baik tak nampak sangat...

    BalasPadam
  2. Hihi nampak dah bujang anak mama nya hihi .. cute anak sis sue :)

    BalasPadam
  3. Salam Kazman,

    Nampak hensem ja kan..rambut dah pendek.Anak2 Kak Ros dulu ni pun,macam tu jugak,semuanya Kak Ros yang potong,elok ka tak elok ka,janji pendek.dah depa takut nak pi potong kat kedai...

    BalasPadam
  4. wah dah encem dah...kehkehkeh..:)

    BalasPadam
  5. Saya ada 3 anak lelaki. Ketiga² tak suka gi barber. Kena saya potong sendiri. Anak no 2 saya simpankan rambut dia pjg sampai bahu sbb dia fobia dgn gunting.
    Kira Adam tersangatlah cool dapat digunting rambut tanpa tetesan air mata :bd

    BalasPadam
  6. itu laa... anak bujang sorang ni mmg takut gunting... tapi haritu mcm ok la pulak...

    BalasPadam
  7. perh, smart! mcm ayah dia dah...
    hahaha

    BalasPadam
  8. anak akak pon sama.. agaknya anak lelaki takut kena 'potong' koot.. last2 nenek dia potong time aiman mandi, mama lekakan dia sambil neneknya potong,.. tapi bila dia terpandang je rambut kat lantai terus menjerit takut...

    BalasPadam
  9. belalang hijau - iras2 tu ada laa..haaa3x...

    aimaniman - tu la kisahnya... dah dekat umur 3 tahun baru ni la dia nak gunting kedai...heee3x

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini