Jumaat, 30 Disember 2011

Persiapan kelengkapan Sekolah Sesi 2012

Syukur Alhamdulillah, tahun baru akan menjelma dan episod 2011 akan berakhir tidak lama lagi . Semoga tahun 2011 menjadi kenangan yang manis dalam episod hidup kita. 2012 pula yang tinggal beberapa detik lagi yang kita akan harunggi semoga menjadi lebih baik daripada yang telah kita kecapi sebelum ini.

Maka bila tahun baru, kami mempunyai anak sepasang yang akan bersekolah kenalah berdikit2 membeli keperluan anak2. Syukur anak masih bertolak ansur dalam membeli barangan sekolah. Tiidaklah memilih jenama sangat yang penting selesa dan menang memakai.  Bes sekolah kami x beli tahun ni sebab tahun lepasnya masih boleh gunakan.
 Ini pulak pakaian baru, x banyak yang kami beli sebab yang tahun lepas masih boleh digunakan. Tapi yang pasti kenalah beli serba sedikit baju baru supaya menjadi pemangkin semangat anak2 untuk melangkah ke darjah yang baru di tahun baru.
Pesanan: "Mama doakan semoga anak mama, Syafiq & Syafiqah menjadikan tahun baru lebih menyerlah pencapaian kalian di dunia dan diakhirat" . Tiada yang dipinta oleh ibu bapa melainkan  anak2 berjaya dalam hidup.Amin.

Nukilan: Mama Sue.

6 ulasan:

  1. aku ni apa pon x beli lagi...tu la asyik mkn angin sgt

    BalasPadam
  2. Amin2 .. suke tengok mama sue ni ..peyayang :)


    Umi doakan yang terbaik buat sis sue n bang kazman sekeluarga ..selamat tahun baru!!! :)

    BalasPadam
  3. Salam Sue dan kazman,

    Selamat tahun baru 2012...tentu sangat sibuk kan nak buat persiapan untuk anak2..yang nak mula balik persekolahan depa dua tiga hari lagi ni....apa pun Kak Ros doakan yang terbaik saja dari Allah buat Kazman dan Sue sekeluarga...

    BalasPadam
  4. alhamdulilah baik anak2.. moga berjaya di masa depan

    BalasPadam
  5. best la depe smua dpt barang baru :) smga 2012 lbh baik utk fmly awk..slmat thn baru.... :)

    BalasPadam
  6. banyak alatannya..semoga membesar menyejuk hati mak ayah

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini