Jumaat, 3 Februari 2012

Jom Bayar Cukai Pintu

Entri ni khas untuk mereka2x yang kena bayar cukai pintu.... sekarang ni sampai akhir feb kalau bayar nanti dapat cawan.... jadi laa... ada la jugak hadiah .... itu pun kalau area sepang laa... lain2x tempat kami tak tahu... heee3x


Tempat bayar cukai pintu majlis daerah sepang dia buat kat tepi jalan jee lepas waktu kerja... senang sikit orang nak bayar...




9 ulasan:

  1. senang nya nak byr.... kikkiki

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah... sebab dia buat lepas waktu kerja tu yg senang nak bayar tu....

      Padam
  2. Wahhhh menarik jugak cara pembayaran bang .. kalau mcm ni memudahkan orang ramai untuk membayar kan?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah la umi... tak yah nak kena cabut waktu kerja... heee3x

      Padam
  3. Salam Kazman,

    Kalau macam ni senang lah kan Kazman...kat sini tak pernah nampak lagi la ada kaunter bergerak lagu tu....

    BalasPadam
  4. Mudahnya dpt hadiah pulak tu...

    BalasPadam
  5. kat sg petani, ada pejabat pos bergerak tepi jalan gak mcm ni..bil letrik, bil telefon dan segala bil leh bayar situ.

    BalasPadam
  6. kami masih budakbudak, xpayah bayar cukai. yeayea.. :)

    BalasPadam
  7. baguih klu ada sistem pembayaran camni..kt penang blom ada lagi

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini