Rabu, 21 Mac 2012

Bila anak nak ikut pi kerja sekali....

Ini kisah semalam......Bila anak merengek tak nak di hantar kepada orang jaga... inilah jadinya... satu kerja abahnya kena bawa kat tempat kerja.... dari balik hantar emak belah isteri ke KLIA untuk pergi umrah si Adam terus tak nak pi tempat orang jaga. Kes naya.... meraung berguling2x dalam keter tak mahu di hantar.... nak tak nak kena bawa la juga....Pas tu bukakan TV9 dia pun bersenang lenang duduk tengok TV... Jangan esok dia tak mahu di hantar ke rumah pengasuhnya sudah la....


Kalau ikutkan abahnya mahu nak hantar jer... tapi pandai pula adam buat muka kesian minta simpati.... cair la jugak hati ni..... Pas tu dia buat onar pulak dalam meja kerja abahnya pula... habis sudah berterabur barang.... aduhhhh.....


 Gitu laa... sayang anak di timang-timangkan.... sayang kerja di tangguh-tangguhkannn..... Haaa3x


19 ulasan:

  1. hehee.. si kecik tlg tambahkan keja ye.. ^__^

    BalasPadam
  2. Pasni, mst die nk ikut lagi...;)

    BalasPadam
  3. hehe..tentu seronok Adam dapat menyelongkar barang abahnya. Sekali-sekala melayan kerenahnya terhibur jugak kan..

    BalasPadam
  4. x pe...bleh la adam membantu ayah nye ape yang patut...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tersangat2x lah membantu nya... haaa3x

      Padam
  5. kalau bawak anak yg tak reti diam mmg tak jadi kerja....
    ini pun menimbun kerja yg tertangguh... sayang punya pasal...

    BalasPadam
  6. Hihi comei la adam ni ... hihi biasa la budak2 suka nak menolong ..tolong menerabur barang hihi ..

    Tapikan abng n sis ..rasa terhibur jugak tengok gelagat diorang yang nakal ni ..mesti kawan2 staff suke mengusik adam :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul la umi... memang macam tu... kat sini kalau cuti sekolah dah macam pusat jagaan kanak2x pun ada gak... haaa3x

      Padam
  7. Wah... pandai adam tolong abah ye hihi.... terabur lagi sayang bagi abah kerja lebih sikit:) Kalau abah adam satu ofis dgn auntie kan ke bagus... boleh auntie cubit-cubit pipi tu. Cutelah adam...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kat sini ramai yg tetiba bawak anak kak... nak2x bila anak sakit... tu sapa yg kerja sini niat sampai pencen... heee3x

      Padam
  8. assalamualaikum kazman...alahai kesian nyer terpaksa bawa anak ye...:)

    BalasPadam
  9. sekali bg peluang...hmmm..alamat lain kali leh buat muka cair lg le si adam. pengalaman cam anak2 kita gak....seronok ikut abah p kerja, mcm2 depan mata.

    BalasPadam
    Balasan
    1. teringat masa kecik2x dulu... bapa saya bawa bas ... bila cuti sekolah seronok ikut bapa pusing2x naik bas ...

      Padam
  10. heeee.ada ms buat perangai ye adam..

    nak perhatian la tu..heee

    BalasPadam
  11. haha...klakar pula c ank neh...

    BalasPadam
  12. Balasan
    1. rajin ada makna tuuuu.... biar senang nak ikut lagi... haaa3x

      Padam
  13. boleh jadi pembantu ayahnya tu.. hehe jawapan teka teki dah ada dah

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini