Isnin, 5 Mac 2012

Pendaftaran Anak-anak ke Sekolah Rendah Cyberjaya

Nak umum pada kawasan di Cyberjaya atau Putrajaya atau Sepang dan sekitarnya.... Kepada Ibu bapa yang ingin mendaftarkan anak2x mereka di Sekolah Rendah Cyberjaya bolehlah berbuat demikian di antara 1hb Mac 2012 hingga ke 31 April 2012.... 



keterangan lanjut boleh baca kat banner di bawah ini.....

selamat mendaftar.....



8 ulasan:

  1. alamak anak sulong aku bom register utk form 1

    BalasPadam
  2. Wah bestnya sekolah di Cyberjaya yg top itu.

    Tkasih, tkasih.

    BalasPadam
  3. Waaa bunyi pun dah tip top la bang .. bestnya ..kena berusaha lebih ni kalau dah masuk ke sekolah tu ..

    eh salah ayat ..mesti berusaha selalu kalau nak berjaya ..

    BalasPadam
  4. sekolah putrajaya belum buka ke?? belum pasti nak daftar kt mana utk 2014.... anak kedua nk tahun 1..
    takut terlepas tarikh pendaftaran tak boleh pilih sekolah ... susah sikit laa naik turun pejabat...

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia ikut pejabat sekolah.... ada yang dah start buka...

      Padam
  5. utk pra sekolah xde ker?..hahhaha...anak aku 2015 baru tahun 1...hahahha

    BalasPadam
  6. cepat2 daftar..sapa2 yg tinggal dkt2 sana le..

    BalasPadam
  7. sekolah rendah di cyberjaya hanya 1 sahaja kan?

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini