Ahad, 8 April 2012

Kucing kejap ada kejap tak de...

Tetiba hari ni rasa lemau yang amat mendalam untuk buat entri.... mungkin masih letih lepas balik dari kampung agaknya...Jom la kita layan kucing yang wujudnya di rumah kami macam biskut chipsmore..... kejap ada ..... kejap tak de.......


Bila dia bersuara meminta belas kasihan sebab perut dia lapar agaknya... kami pun bagilah nasik lemak lauk ikan bilisss.......Perrghhh... dia layannn habiss...

 Punya la selera.... tak pandang kanan-kiri dah..... dah baca bismillah ke belum tu agaknya....


Sampai kami snap gambar dia pun dia buat selamba jee...haaa3x... Itulah kucing yang kejap adaa... kejap tak de dahh... apa nama kami nak beri pun tak tahu.... Salam ceria semua dari kami sekeluarga...




27 ulasan:

  1. lapar baru dia mai no...
    biasalah, kucing jantan...mana lekat kt rumah

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaa3x.... ya betul tu.... memang kucing jantan...

      Padam
  2. amboi kemain yer... lapar, pandai cari rumah mana yang baik hati yer...
    ishhhh kalau Kak so tepok bontot dia dan kata "ngada yer dia" kui kui kui
    ni mesti dia dah kencing buat penanda kawasan dia kat umah ni kui kui kui

    yang tak tahan tu siapkan nasi lemak ikan bilis... melampau betul nak makan nasi lemak yer hahahahaha...

    marah-marah pon sayang juga yang keluar kat hati hahahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaa3x... kalau dia mengiauuu depan pintu tu suaranya sayu jeee kami dengar... lepas pot lepas hajat dia kami dah "ambus" dia dah tak berak depan rumah lagi... tak tahu la pulak lepas ni dia nak lepas hajat kat mana agaknya... haaa3x

      Padam
  3. Painai kucing tu ye...Lapar baru datang...kalu tak hilang entah kemana...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu yg pelik tu.... kkucing gelandangan agaknya ni... dah rumah kami macam "anjung singgah" la pulak... haaa3x

      Padam
  4. RUpa dia macam kucing hutan. Tak menahan... makan nasik lemak tu. Nasib baik tak letak sambal. Heheh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau letak sambal nanti nak kena sediakan air sirap pulak.... kepedasan...haaa3x

      Padam
  5. bagi nama kucing tu chipsmore je.. kejap ada..kejap takde..hehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. makan nasi lemak tak menahan tu...hehe...

      Padam
  6. Balasan
    1. ha'ah... tuah di kucing nampak di misai... haaa3x

      Padam
  7. Saham akhirat tu Kazman/Sue... dia tak pandai nak berterima kasih tapi dia tahu kalau lapar inilah tempat yg dia boleh meminta.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul la tu yee... niat biar ikhlas.... lagi pun kesian dengar rayuan kucing ni di depan pintu...

      Padam
  8. comelnyaaaa meow tu! geram tengok.. mungkin tak lama lagi mesti dia suka duduk kat rumah tu sebab dijamu dengan makanan sedap2...

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang dia dah jadikan rumah kami pot dia... tapi tak permenant la... macam ... ikut suka dia... haaa3x

      Padam
  9. Cantiknya bulu kucing ni

    BalasPadam
  10. hahhahha, lapor bebenor tuh gamaknya....

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang lapar sangat... pegang perut dia pun lembik jee...

      Padam
  11. umah saya pun gitew,jap ada jap tak ada .. tp kalau dtg saya bg je makan..

    BalasPadam
  12. Eh comel jugak kucing tu, banyak pahala dapat bagi makan kucing lapar tu...

    BalasPadam
  13. Dulu kat umah mak banyak kucing cenggini... lama2 kucing2 tu tahu mana nak dapat makanan... lepak ajer umah mak saya... tak ke mana lagi...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaa3x.... pandaikan kucing2x ni....

      Padam
  14. dia g ngorat awek kot.hikhik.tapi bulu mcm cantikn sihat jer

    BalasPadam
  15. Comeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ..umi rasa nak cium je miaw tu ..cute la mata bulat dia bang n sis ..akalu umi dapat main kan best .. hihi suke menghilang ye miaw ni hihi

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini