Jumaat, 13 April 2012

Penangan Kek Coklat

Time hari jumaat ni memang biasanya si isteri ni bershopping waktu rehat hari jumaat sebab lama waktu rehatnya. Lepas balik kerja aku dapati ada pulak la kek coklat dalam keter ni... aiikkk... lepas balik kerja ni memang la lapar jadinya... aku pun tahan je la tunggu sampai semuanya ada.... tunggu anak-anak balik sekolah dan makan bersama ....


Tergugat jugaklah nafsu kebulur kami suami isteri ni nak tunggu anak-anak balik sekolah... Bila semua dah ada jee... peerghhh... memasing tak menyabar terus baham kat situ jugak... ni la gelagat anak-anak kami bila dapat kek coklat ni.... seronok sangat la diorang ni semua...


Gitulah anak-anak kalau dapat kek coklat.... walaupun harganya tidak lah semahal mana tapi besar ertinya kepada mereka semua.......

7 ulasan:

  1. wahh seronoknya berpiknik. :)

    BalasPadam
  2. sedap kek coklat tu..kaler yg menggoda..

    anak2..sporting makan

    BalasPadam
  3. Mesti syok balik skolah petang2, otak dah tepu, badan dah penat, tetiba mak bawak kek coklat. Bersinar-sinar mata kalau mcm ni.

    BalasPadam
  4. sume budak suke cekelat kan kak,nape agaknya,saya selalu tertanya2..

    BalasPadam
  5. tulah kan budak2 mmg suka dgn coklat kan..^__^

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini