Rabu, 23 Mei 2012

Musim Bunga di Multimedia University

Ringkas je nak cerita sekarang ni kat tempat kerja tengah musim bunga berguguran di sini... tenang je datang kerja pada pagi ini... Jom kita layan bunga-bunga yang berguguran sampai hati pun dah berbunga-bunga dah ni... haaa3x....
Pemandangan dari tempat kerja yang jauh saujana pandangan mata sambil kelihatan bunga-bunga yang berguguran...







Begitulah keindahan pohon yang berbunga setiap tengah tahun... tak dapat pi oversea tengok kat sini pun jadilahh.... haaa3x...


26 ulasan:

  1. cantiknya.. dulu masa saya kat universiti pun selalu lah dpt tgk bunga penuh dan gugur.. rasa seronok dan mmg sgt indah.. skrg ni dh sush nk jumpa.. kat rumah pun blm ada pokok bunga :)

    BalasPadam
  2. Wah, nampak mcm bunga sakura. Saya rasa kalo Malaysia tanam pokok bunga ni kat tgh2 bandar pun cantik. Boleh jadi trade mark. Macam bunga sakura kat Jepun.

    BalasPadam
  3. cantik...dah macam bunga sakura la, ala-ala feeling ada kat jepun pun boleh kan..hehe

    BalasPadam
  4. Kakcik suka tengok bunga yang berguguran tu. Rasa macam kat obesi je. :)

    BalasPadam
  5. bestnya.....
    yela kan , x dppt p oversea, dpt tgk pokok ni kat sini je da seronok..=))

    apapun ciptaanNya memnag indah dan menenangkan....

    BalasPadam
  6. Betul bunga-bunga ini lebat sekarang musim dia kakak rasa. Anak kakak sampai kata macam bunga sakura kat Jepun/Korea kan... warna pink tu lebihkurang je dgn bunga sakura kan...

    BalasPadam
  7. cantik..kan..semalam pun rasa ada juga terpandang pokok2 ni..berguguran bunga dia jatuh,di gelek tayar kereta..

    BalasPadam
  8. cantik.. x payah pegi oversea pun kan..

    BalasPadam
  9. cantik tempat tu....lebih best kalau dapat tengok depan mata sendiri

    BalasPadam
  10. Bunga ni kat Laguna pun byk, tapi lum musim berbunga kat sini...

    BalasPadam
  11. assalamualaikum kazman sue....wah menarik nyer x dpt tengok kat luarnegara kat Malaysia pun ada kan...:)

    BalasPadam
  12. Cantikkan pokok bunga tu bila berbunga lebat,kat M'sia pun ada bunga sakura M'sia....

    BalasPadam
  13. wahhh, mmg memukau mata2 yang memandang.. nice (",)

    BalasPadam
  14. Memang cantiklah, dah macam kat oversea dah, kalau filem hindustan dah berguling-guling ni,hehe..

    BalasPadam
  15. macam bunga sakura pun ada yea.. cantik..(^_^)

    BalasPadam
  16. waaa macam kat jepun je. cantik. :)

    BalasPadam
  17. cntiknyaaa dh mcm sakura versi malaysia gitu...

    BalasPadam
  18. gambar no 1... cantiknya... berlatarkan hijau pokok tu sangat menarik hati

    gambar 2 hingga 5 pandangan dari atas, cantiknya... agaknya kalau ada banyak warna lagi meriahkan...

    gambar no 6.. macam cerita korea, Kak So berangan jalan-jalan diatas bunga-bunga, lapangkan tangan dan dongak kepala, pusingkan badan *fiiuuhhh... berangan tak sudah cerita korea*

    gambar no 7 dan 8 pon cantiknya... berangan lagi..... hahahahaa

    cantiknya pemandangan ini...

    Boleh besarkan gambar ni tak... tak puas, sinonit jer hehehehe

    Terima kasih atas gambar - gambar yang menarik ini...

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh besarkan.... cuma klik aje kat gambar tu.... pastu klik kanan kat mouse tu dan save.... boleh wat wallpaper... heee3x

      Padam
    2. hehehehe... terima kasih...
      siap wat entri lagi... bagus suami isteri bahagia ni hehehehe moga bercinta hingga hari kiamat yer Kak So doakan... sayang baget... kah kah kah
      wokey... nanti boleh wat wallpaper... jangan lupa plak letak watermark kome gak tau hehehehe...
      sekali lagi terima kasih...

      Padam

Terdapat ralat dalam alat ini