Sabtu, 5 Mei 2012

Sampai sudah ke Batu Pahat

 Syukur alhamdulillah... sampai sudah kami ke Batu Pahat, Johor.... Terima kasih yang mengucapkan hari jadi aku ni...ramai juga tanya yang ke berapa... heee3x... aku sambut untuk kali yang ke 37tahun dalam hidup aku ni... kejam celik dah 37 dah umur aku ni...Sajer aku nak berehat santai2x selepas penat dan sibuk memanjang disepanjang seminggu lebih yang lalu gara2x ada audit dari EAC ( Engineering Accreditation Council ) . Dan selama itulah isteriku mengambil alih blog menara kehidupan ini untuk meneruskan kesinambungan catatan ini. Hari ni nak berehat dan bersantai jenjalan di kampungku tempat aku membesar sambil menyambut hari Ibu sekali bersama golongan2x ibu... heee3x

Hari ni nak bawak la anak binik aku pi jenjalan BP Mall... lama dah diorang meroyan duduk rumah menanti suami yg balik lambat kerana sibuk kerja... sajer je nak rasuah diorang ni... haaa3x... sebenarnya banyak jugak tempat menarik tempat aku membesar ni... nanti aku upload satu persatu dan yg aku dah upload mengenai cerita perigi batu pahat dan pantai minyak beku...


Ok lah... aku nak jenjalan blogwalking rasa rindu nak jenggah blog nkorang ni semua.... Minta maaf kalau tak sempat nak komen dalam blog nkorang semua....

14 ulasan:

  1. BP mall...sat ag nak g sane...huuuu...:)

    BalasPadam
  2. ooo 37...hang kena panggil aku abg taw hehe

    BalasPadam
  3. adik kazman (hihi)..dah lebih 2 bulan saya tak balik BP..
    kalau jumpa pecal tu..tolongle "makan"kan utk saya..
    teringin betullah..

    BalasPadam
  4. Happy belated birthday dan slmt berjimba2.

    BalasPadam
  5. hapi besday...bakal org umah org BP gak...hehe

    BalasPadam
  6. wah, dapat jalan2 balik kampung la ni dgn anak2...

    BalasPadam
  7. lawak pula pekataan meroyan tu..hihi..

    BalasPadam
  8. selamat hari jadi jugak...wah....saya rindu bp..lame gile tak g sane....

    BalasPadam
    Balasan
    1. selamat hari lahir...sorry lambat wish..

      semoga sentiasa diberikan kesihatan yg baik hendaknya...amin...

      Padam
  9. Penah pegi sekali je Batu Pahat dan BP Mall ni. Beli jugak la sepasang kasut di situ.

    BalasPadam
  10. lam jugak x ke bp.. x jauh pun dr umah mil..

    BalasPadam
  11. selamat hari jadai...syukur alhamdulillah krn dipanjangkan usia n diberi kebahagiaan...selamat berholiday u oll

    BalasPadam
  12. kalau muar mmg kampung makcik nurul.panggil mak uda.dapi kalau g muar mmg mkn mee bandung warungmanisah n asam pedas parit jawa..nyum nyum..selamat bertugas!

    BalasPadam
  13. Hepi belated besday dan blk kpg....

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini