Sabtu, 12 Mei 2012

Selamat hari jadi Syafiq Redhuan....

Mama dan abah nak ucapkan selamat hari jadi untuk anak sulung abah dan mama ni untuk kali ke 9 tahun... cepat je anak abah ni membesar dan abah dan mama bersyukur kerana syafiq rajin tolong abah dan mama untuk menguruskan adik-adik....dan yang utama Along selalu menceriakan hidup abah dan mama sekeluarga dengan celoteh dan soalan cepumas along tu...
Along berusia 3 tahun
Seterusnya Syafiq dan Syafiqah seperti tidak dapat dipisahkan bila usia along setahun terus dapat adik... Along terus membesar bersama Syafiqahdari kecil hingga kini... Taska pun bersama sama.... dan terus bersama....


Pada tahun 2008 Along pun menamatkan pengajian peringkat Taska dengan jayanya di JPM ... bila abah hantar mama pi kerja sekali jalan dengan along dan adik pi taska.... Abah dan mama hanya tumpang seronok tengok kejayaan Along di atas pentas ketika majlis konvo Along di sana....


Seterusnya Along melangkah ke alam Tadika di SK Cyberjaya. Terus membesar dan menimba ilmu di sana.... Along dah mula mengenali ramai kawan di dunia luar....


Along sudah mula memahami erti pertemuan dan perpisahan..... Along mula pandai menyayangi cikgu2x along dari Taska sampailah Tadika... Along akan cerita kesedihan bila along terpaksa berpisah dengan cikgu2x yang along kasihi....


Seterusnya Along sudah pandai bergaya ikut citarasa along.... minta pakaian kegemaran along sendiri mengikut citarasa along.... kalau dulu mama lah yang pilih dan along hanya memakainya..... Kalau along nak tahu... tak de sapa2x ibubapa yang inginkan kekurangan kepada anak2x nya... semua nak bagi yg terbaik untuk hidup mereka......


Dan along pun terus membesar sehingga kini yang berusia 9 tahunnnnn..... Selamat hari jadi alongggg....


14 ulasan:

  1. Balasan
    1. moga jadi ank yg soleh..aminn..(^_^)

      Padam
  2. happy birthday along,semoga menjadi anak soleh permata hati abah dan mama..

    BalasPadam
  3. epy besday syafiq...smg dpjgkn usia..dan bjaya dlm idup..

    BalasPadam
  4. semoga along jadi yg soleh, amin...

    BalasPadam
  5. happy 9th birthday along..
    semoga menjadi contoh terbaik buat adik2..
    dan anak kebanggaan ibu ayah ..dunia dan akhirat

    BalasPadam
  6. Happy birthday Along...semoga menjadi an

    BalasPadam
  7. selamat harijadi juga along hehe tolong doa juga semoga along berjaya dunia akhirat,ameen.

    BalasPadam
  8. Selamat Hari Lahir Along... Semoga membesar menjadi anak yang soleh dan berbakti kepada ibu dan ayah...

    BalasPadam
  9. Appy belated besday adik syafiq ridhuan...semoga membesar menjadi anak kebanggaan ibu & ayah...

    BalasPadam
  10. Kalo along baca entry ni bila dia dah besar nanti, mesti dia sebak.

    BalasPadam
  11. selamat hari jadi semoga Allah memberkati

    BalasPadam
  12. salam puan sue.....saya nak tanya mcmnana cara nak enroll ke tadika sk cyberjaya nie ye? sy bekerja di cyberjaya dan tgh cuba2 survey tadika utk anak saya....

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini