Rabu, 18 Julai 2012

Malasnya hendak pi training

Hari aku pi training.... tak de apa2x nak cerita panjang sebab dah kelam kabut nak pi dah.... Kalau tak pergi nanti susah nak naik pangkat kee... naik gaji kee... haaa3x... nampak sangat pergi kerana terpaksa yee... tak pee... menuntut ilmu namanya tu kan.... dapat pahala yang besar di sisi Allah S.W.T.



Please be informed that, your application for attending in house training entitled WORKSHOP ON MS OFFICE 2010 (EXCEL) is successful.




Details of the program are as below;

Program title : Workshop On Ms Office 2010 (Excel)
Date : 18 – 19 July 2012
Venue : Lab AR3001, Faculty Of Management Building, Multimedia University Cyberjaya Campus
Time : 9.00 am – 5.00pm


Should you have any query, please contact Ms Nor Syafrina at nor.syafrina@mmu.edu.my ( 03 8312 5102) or Ms Zaitil Hasma at zaitil.hasma@mmu.edu.my


Nanti kita berjumpa lagiiii......

16 ulasan:

  1. hee..sama la..kalau dihantar oleh bos pergi training memang rasa nak memberontak je :p

    BalasPadam
  2. ooo kat fom lab, patut la pagi tadi en suami saya kelam kabut...hehehehehe...

    BalasPadam
  3. Good luck, kalau bab pangkat mesti pi punya hehe

    BalasPadam
  4. rajin2 bertraining ye.,,.. : )

    BalasPadam
  5. last year pernah training kat sana excel gak... lupa ape ke nama cikgu yg ajar...

    BalasPadam
  6. mana tahu nanti rezeki betul naik pangkat n gaji...slmt bertraining...)

    BalasPadam
  7. selamat bertraining la yea..(^_^)

    BalasPadam
  8. ha...kena betulkan niat tu....=)

    selamat menjalani latihan=))

    BalasPadam
  9. wahhhh umi rasakan ...ni lah entry bang kaz yang paling poendek sekali umi pernah baca hihi ..

    apapun ..umi doakan agar bang kaz berjaya ..amin2 ..kim slm kat mama sue yer (^_^)

    BalasPadam
  10. selamat bertraining lah yer...

    BalasPadam
  11. training untuk dapatkan ilmu...hehe. selamat ber-training :D

    BalasPadam
  12. 2 hari je, kejap je. Ada exam tak? Kalo ada exam tu yg paling malas. Tapi training mesti asyik makan je kejanya kan?

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini