Ahad, 14 Oktober 2012

Taman Desa Sri Qaseh 13/10/2012 Pemandangan pembinaan sepanjang awal October

Sepanjang awal bulan oktober ni nampaknya kerja-kerja penyudahan giat dijalankan... antaranya pembinaan Gazebo Taman Permainan, Jalan di taman perumahan ini, penyudahan paip air dan penyudahan kabel elektrik... Gambar-gambar di bawah ini merupakan gambar yang kami ambil semasa kunjungan kami ini...

1) Taman Permainan



2) Paip Air


3) Kabel Elektrik



 4)Pembinaan  Jalan Tar - banyak bahagian jalan telah di ratakan dan di mampatkan menggunakan steamroll.



 5) Pembinaan susur masuk ke Taman perumahan


 6) Dan juga buah durian yang sedang masak ranum menanti gugur....


24 ulasan:

  1. yang paling best gambar durian
    nak2

    BalasPadam
  2. uiks.. durian pun masuk gak dlm proses pembinaan desa sri qaseh ni yer...

    x lama lg siap la umah ni kan... cantik2.. pemandangannya cantik..

    BalasPadam
  3. aik. kat mana pulak ada durian tu?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah... dekat dengan rumahh...

      Padam
    2. Geramnya tengok buah rambutan tu...tang makan tu dah biasa..tapi tang kutip durian bawah pokok tu...memang best.

      Padam
    3. Alamak..macam mana boleh salah ni..pokok durian la..

      Padam
    4. haaa3x... dah buah durian tu punya la banyak macam rambutan kan...

      Padam
  4. berjalan lancar pembinaan.....pokok durian dekat2 situ ke tu?

    BalasPadam
  5. waa bestnya ada pokok durian kat situ..

    Seronok kan tengok progress rumah, ummi pun rasa tak sabar nak tengok progress rumah ummi kat Puchong tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. puchong???... kat taman apa tu ummi?

      Padam
  6. seronok tgk ..
    mulalahh teringat masa akak mula2 nak beli rumah
    dah ushar2 sekali x der rejeki
    sedihh huhuh

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak pee... insyallah nanti dapat rumah yg lebih baik...

      Padam
  7. Kaz/Sue... dah akak dok perhati semua development kat taman tu tetiba ada pokok durian. Mesti kontraktor yg kerja tu dok menanti bilalah nak gugur. Sebab itu tak ditebangnya..

    BalasPadam
    Balasan
    1. rasanya macam tu la kak.... pokok durian ni sepokok je kat berhampiran rumah kami tu tapi dia punya buah sentiasa ada...

      Padam
  8. bestnya ada rumah sendirir dah...
    hope satu hari nanti rezeki saya plak... hehe

    BalasPadam
  9. durian tu pun termasuk dalam kerja-kerja akhir jugak ek? hehhehe, best nyer durian :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaa3x... itu gambar selingan yg macam iklan kat tv jugak tu

      Padam
    2. semlm ptg..lps balik keje..sy g tgk umah.dpn umah dh siap diturap.yahoo.

      Padam
  10. assalamualaikum kazman sue...tak lama lagi dah boleh pindah ke rumah baru tu yer...:)

    BalasPadam
  11. untung laa beli umah dapat pokok durian berbuah sekali....

    BalasPadam
  12. gambar buah durian tu yg x menahan.. hehe.. lebih kurang progress umah kiter a.kazman/k.sue.. sy dh lama x update.. huhu..

    BalasPadam
  13. kat mana durian2?kat ngan umah ek??bestnyer

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini