Jumaat, 21 Disember 2012

Selangor Agro Fest 2012

Pada 16 hb Dsember yang lepas kami sekeluarga mengiringi adik yang bersanding di " Majlis Perkahwinan Belia Mengikut Adat Resam Melayu ". Ada pasangan seramai 61 pasangan dijamu oleh Menteri besar Selangor. Sambil hantar adik sambil kami pun melilau tengok gerai Agro fest... macam macam ada....

Tahniah kepada adik kami ini dan semoga kekal sampai bila2x....


 Anak kami pun tak lupa joint sekaki... layan sambil bergambar... heee3x


 Pengantin berdiri memberi hormat kepada Menteri besar selangor yang telah merasmikan majlis dan menutup majlis pada tengahari.


8 ulasan:

  1. semoga berkekalan hingga ke akhir hayat...

    BalasPadam
  2. alhamdulilah .. moga bahgia hingga ke anak cucu (^_^)... seronok jugak tengok event mcm ni

    BalasPadam
  3. sanding ramai2 ke kazman? wah, dapat hadiah apa tu dr mb?

    BalasPadam
  4. Kawen ramai2 ke ni? Bestnya. Citer la pasal wedding tu. Takde kuar berita pun ni.

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini