Rabu, 16 Januari 2013

Pusat Akuatik Darul Ehsan

Sebelum bersalin aritu sempat la juga layan anak2 yg nak mandi manda.... almaklum mereka bertiga baru dapat papan luncur baru..... bukan main semangat nak pi mandi kolam... jadi hujung minggu tahun lepas kami bawa jenjalan ke sekyen 13 Shah Alam... kira merangkap cuti krismas la... sambut kat sana yg terdapatnya Pusat Akuatik Darul Ehsan.... Perut dah sarat ni memang tak berani nak jenjalan jauh...




Bergambar di laluan masuk kolam mandi

Kolam renang kanak-kanak Pusat Akuatik Darul Ehsan

Anak2 yang mandi sampai tak tahu nak balik

Training si Adam yg nak guna papan luncur air ni..

Bila dah mandi mereka bukan mengesah mak bapak dia lagi 

Kolam mandi dewasa Pusat Akuatik Darul Ehsan
Pusat Akuatik Darul Ehsan dibina mengikut speksifikasi antarabangsa selaras dengan keperluan badan renang antarabangsa iaitu Persekutuan Renang Antarabangsa.Pusat yang dilindungi seperti payung besar ini mempunyai tempat duduk tetap sebanyak 4,000 dan 2,000 lagi kerusi sementara. Kolam renang bersaiz Olimpik di pusat ini boleh menganjurkan kejohanan bertaraf dunia. Ia mempunyai kolam untuk renang, terjun dan renang berirama

Kemudahan.....
Tempat letak kereta,kedai jualan barangan renang,kaunter tiket

Waktu Operasi untuk kolam mandi manda ni....
 9.30pagi - 8.00malam (Isnin hingga Khamis)
9.30pagi - 12.00malam(Jumaat hingga Ahad)

Lokasi .....
Seksyen 13 Shah Alam... Berhampiran dengan Tesco dan Stadium Negeri Selangor

Tel : 03-5519 8133 (Pejabat Pengurusan Stadium MBSA)

15 ulasan:

  1. bestnya...mandi manda memang acara fav anak2..huhu

    BalasPadam
  2. Anak2 paling sukalah klu pergi kolam renang.

    BalasPadam
  3. bolehlah bawa anak2 berenang nanti.

    BalasPadam
  4. assalamualaikum kazman sue...seronoknya mereka...:)

    BalasPadam
  5. Hihi sempat jugak sis sue ni jalan2 sebelum bersalin hari tu ..(^_^)

    BalasPadam
  6. dh nk bersalin tp...semangat tu...:)

    BalasPadam
  7. bawak anak2 kesini mmg sesuailah

    BalasPadam
  8. Kalo nak derang mengesah mak ayah derang, maka mak ayah derang kena la terjun skali dalam kolam tu. Heheh. Ramai betul org kan?

    BalasPadam
  9. bgusla ada tmpat mcm ni. kolam tertutup cam ni ok la.. klo cuaca hujan+panas pon x kisah kan

    BalasPadam
  10. Brap harga tiketnye yer..klu xpakai pakaian renang, tp pkai seluar n tshirt jer blh ke yer.. Hihi

    BalasPadam
  11. Brap harga tiketnye yer..klu xpakai pakaian renang, tp pkai seluar n tshirt jer blh ke yer.. Hihi

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini