Ahad, 22 Mac 2015

Layan aiskrim Magnum Cafe di Mid Valley

Sedap jugak layan aiskrim magnum kat sini walaupun harganya dari RM9.90 . Oleh kerana ingin merasa dan anak-anak pun dah kecur tengok aiskrim ni kan maka kita layankan aje la kehendak anak-anak ni.....

Ahad, 8 Mac 2015

Wall climbing di Urban Playz

Di Mid Valley Megamall ada satu lokasi sukan lasak, tempat yang mana anda boleh mencuba memanjat dinding. Ini bukan dinding biasa, tetapi sukan lasak 'wall climbing' di Urban Playz. Kalau nak cuba boleh ke Tingkat 3 Mid Valley Megamall berdekatan dengan GSC Mid Valley. Sempena hari jadi Adam kami bawalah anak-anak kami ke sini. Menarik juga tempat ni sambil layan anak-anak.

Kat bawah ini merupakan detik-detik dan gaya Adam memanjat.....

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.