Isnin, 19 September 2016

Nuffnang Menjana Pendapatan Pasif Yang Berterusan


Nuffnang akan menjana Pendapatan Pasif yang berterusan walaupun kita telah berhenti seketika untuk menulisnya... Sehingga kini kami telah membuat beberapa kali pengeluaran untuk terus menikmati pulangan daripada penulisan yang diharapkan dapat memberi manfaat untuk sekelian pembaca.





Pendapatan Pasif ini terjana dengan sendirinya melalui jenis-jenis iklan Nuffnang di dalam blog kita. Jenis iklan ini terbahagi kepada beberapa kategori seperti di bawah ini.

1) Iklan CPC yang mana kita akan dibayar bagi setiap klik daripada pengunjung blog kita (tapi tak boleh klik-klik sendiri tau sebab Nuffnang boleh detect).Jumlah yang dibayar adalah sekitar RM0.25 bagi setiap klik. Tapi kalau kita ada letak iklan Google Adsense, jumlah ni adalah berkurangan sebab kita dianggap tak setia dengan Nuffnang.Iklan ni adalah adalah iklan yang akan dipaparkan di kebanyakan blog yang memaparkan iklan Nuffnang.


2) Iklan kedua pula adalah jenis MCPM (Metered Cost Per Impression) yang mana kita akan dibayar berdasarkan jumlah pengunjung yang datang ke blog kita. Kiranya tak semestinya kena klik baru dapat duit. Orang tengok pun boleh dapat. Tapi ada syaratnya la kan, sebagai contoh, mungkin 15 orang tengok blog kita, kita akan dapat RM0.20.

Iklan nuffnang juga dikira berdasarkan berapa jumlah pageview di blog kita. Kalau seorang pengunjung datang, tapi dia bukak 20 artikel di blog kita, maka seolah-olah ada 20 orang yang datang.

Akhir kata... siapa sangka penulisan kita boleh memberi manfaat kepada mereka yang memerlukan...

4 ulasan:

  1. salam ziarah...tahniah!maaf lama x singgah

    BalasPadam
  2. More often than not I don't make remarks on sites, however I'd like to state that this article truly constrained me to do as such. Extremely decent post! Want to find out the net worth of your favorite entrepreneurs, athletes, actors, celebrities? See more in Celebrity net worth.

    BalasPadam
  3. Easy "water hack" burns 2 lbs OVERNIGHT

    More than 160,000 men and women are trying a simple and SECRET "liquid hack" to lose 1-2lbs every night in their sleep.

    It's simple and it works all the time.

    Here are the easy steps for this hack:

    1) Go get a drinking glass and fill it up half the way

    2) Proceed to do this strange hack

    you'll be 1-2lbs thinner the next day!

    BalasPadam