Rabu, 10 April 2013

Akiff 3 bulan

Syukur Alhamdulillah genap sudah umur Akiff 3 bulan.. Macam biasalah tiap2 bulan selagi x sampai setahun kena pergi klinik.... aku semenjak adam dulu sain kontrak dengan Klinik Kesihatan Pulau Meranti..Bulan pertama aku pergi Chk Up pagi, subuh supaat aku dh tercogok depan pintu klinik... ni start dari bulan lepas aku dah pandai dah, ambil appoitmen kul 3 petang.. mmg lah panas sikit tapi x lah lama menunggu sebab habis2 tunggu pun 2 jam jerlan sbb klinik nk tutup.

Nangis dia kena cucuk

Progress
Tinggi :58 cm
Berat: 5.5 kg


Ni kalau nk dia tidur nyenyak kena bungkus camni, nanti dia tidur lama

Lain2 perkembangan dia dh mula nak bercerita...
Jum layan video Akiff

video

11 ulasan:

  1. kejap je dah 3 bulan..pasni dah pandai macam2 dah

    BalasPadam
  2. Nie cucuk 3 bulanlah yea,siannya.

    BalasPadam
  3. kejap jer dah tiga tahun.. dahpandai membebel pun :)
    Nak pula Akiff dibedung, mesti tidur lena, kan?

    BalasPadam
  4. opps, silap taip... tiga bulan daa.. hihihi

    BalasPadam
  5. Alolo tomei..tomeinya bercakap dengan mama dia, seronoknya dapat rakam video macam ni, buat kenangan bila anak2 dah besar nanti.

    BalasPadam
  6. Bagusnya Akiff mahu tidur berbedung. :)

    BalasPadam
  7. assalamualaikum kazman sue...sekejap jer dah besarkan...:)

    BalasPadam
  8. seronok tengok baby berbedong..
    dah besar dah akiff

    BalasPadam
  9. wah dah besar dah baby.. anak kita x jauh beza la ye kak

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.