Ahad, 22 Mac 2015

Layan aiskrim Magnum Cafe di Mid Valley

Sedap jugak layan aiskrim magnum kat sini walaupun harganya dari RM9.90 . Oleh kerana ingin merasa dan anak-anak pun dah kecur tengok aiskrim ni kan maka kita layankan aje la kehendak anak-anak ni.....

Ahad, 8 Mac 2015

Wall climbing di Urban Playz

Di Mid Valley Megamall ada satu lokasi sukan lasak, tempat yang mana anda boleh mencuba memanjat dinding. Ini bukan dinding biasa, tetapi sukan lasak 'wall climbing' di Urban Playz. Kalau nak cuba boleh ke Tingkat 3 Mid Valley Megamall berdekatan dengan GSC Mid Valley. Sempena hari jadi Adam kami bawalah anak-anak kami ke sini. Menarik juga tempat ni sambil layan anak-anak.

Kat bawah ini merupakan detik-detik dan gaya Adam memanjat.....

Ahad, 15 Februari 2015

Papan tanda yang menarik untuk kita amalkan

 Signboard ni kami jumpa di Masjid Saidina Abu Bakar, Bangsar. Menarik sususnan ayatnya untuk menyuruh kita menjaga kebersihan. Semoga segala peringatan ini kita dapat sama-sama amalkan di sepanjang hidup kita. Insyallah...


Segala aktiviti Masjid ini boleh di lawati di  Masjid Saidina Abu Bakar . Semoga kita mendapat manfaat bersama-sama.

Selasa, 13 Januari 2015

Sesi Persekolahan 2015

Assalammualaikum

Syukur Alhamdulillah akhinya kita melangkah ketahun 2015. Semoga tahun ini akan memberi banyak ruang dan peluang yang bermanafaat kepada kita semua...


Agak terlambat untuk mengucapkan selamat tahun baru dan salam maulidur Rasul

"Datang dengan harapan, pulang dengan kejayaan"

Rabu, 3 Disember 2014

Bila had KETINGGIAN menjadi syarat utama....

Akhirnya dapat jugak Adam masuk tempat permainan kat Ikea Damansara ni bila dah melepasi had ketinggian yg ditetapkan.... memang ngam-ngam je rambut dia sampai kat had ketinggian tu...Selamat bergembiraaa Adam.....


Terdapat ralat dalam alat ini