Isnin, 19 September 2016

Nuffnang Menjana Pendapatan Pasif Yang Berterusan


Nuffnang akan menjana Pendapatan Pasif yang berterusan walaupun kita telah berhenti seketika untuk menulisnya... Sehingga kini kami telah membuat beberapa kali pengeluaran untuk terus menikmati pulangan daripada penulisan yang diharapkan dapat memberi manfaat untuk sekelian pembaca.





Pendapatan Pasif ini terjana dengan sendirinya melalui jenis-jenis iklan Nuffnang di dalam blog kita. Jenis iklan ini terbahagi kepada beberapa kategori seperti di bawah ini.

1) Iklan CPC yang mana kita akan dibayar bagi setiap klik daripada pengunjung blog kita (tapi tak boleh klik-klik sendiri tau sebab Nuffnang boleh detect).Jumlah yang dibayar adalah sekitar RM0.25 bagi setiap klik. Tapi kalau kita ada letak iklan Google Adsense, jumlah ni adalah berkurangan sebab kita dianggap tak setia dengan Nuffnang.Iklan ni adalah adalah iklan yang akan dipaparkan di kebanyakan blog yang memaparkan iklan Nuffnang.


2) Iklan kedua pula adalah jenis MCPM (Metered Cost Per Impression) yang mana kita akan dibayar berdasarkan jumlah pengunjung yang datang ke blog kita. Kiranya tak semestinya kena klik baru dapat duit. Orang tengok pun boleh dapat. Tapi ada syaratnya la kan, sebagai contoh, mungkin 15 orang tengok blog kita, kita akan dapat RM0.20.

Iklan nuffnang juga dikira berdasarkan berapa jumlah pageview di blog kita. Kalau seorang pengunjung datang, tapi dia bukak 20 artikel di blog kita, maka seolah-olah ada 20 orang yang datang.

Akhir kata... siapa sangka penulisan kita boleh memberi manfaat kepada mereka yang memerlukan...

3 ulasan:

  1. salam ziarah...tahniah!maaf lama x singgah

    BalasPadam
  2. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.