Ahad, 22 Mac 2015

Layan aiskrim Magnum Cafe di Mid Valley

Sedap jugak layan aiskrim magnum kat sini walaupun harganya dari RM9.90 . Oleh kerana ingin merasa dan anak-anak pun dah kecur tengok aiskrim ni kan maka kita layankan aje la kehendak anak-anak ni.....

Tapi punya la ramai nak kena beratur dulu.... terpaksa juga la sebab nak merasa....




Jenis-jenis bahan yang kita boleh pilih sendiri untuk diletak atas aiskrim nanti....



Bila sessi makan bermula maka semua dah tak toleh ke kanan dan kiri dah.... teruja punya pasal la ni....





Bila dah habis semua muka macam tak puas je menikmati aiskrim.... haaaa3x... biasa la kan.... namun mereka seronok juga la menikmatinya....

7 ulasan:

  1. Salam, dtg menjengah bila ada sedikit kelapangan. Walau jrg bertamu, ingatan itu tetap ada dikalbu. walla bestnyer

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya sangat berterima kasih banyak MBAH RAWA GUMPALA atas bantuan pesugihan dana ghaib nya kini kehidupan kami sekeluarga sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ternyata apa yang tertulis didalam blok MBAH RAWA GUMPALA itu semuanya benar benar terbukti dan saya adalah salah satunya orang yang sudah membuktikannya sendiri,usaha yang dulunya bangkrut kini alhamdulillah sekaran sudah mulai bangkit lagi itu semua berkat bantuan beliau,saya tidak pernah menyangka kalau saya sudah bisa sesukses ini dan kami sekeluarga tidak akan pernah melupakan kebaikan MBAH,,bagi anda yang ingin dibantu sama MBAH RAWA GUMPALA silahkan hubungi MBAH di 085 316 106 111 insya allah beliau akan membantu anda dengan senang hati,pesugihan ini tanpa resiko apapun dan untuk lebih jelasnya buka saja blok mbah PESUGIHAN DANA GHAIB TANPA TUMBAL

      Padam
  2. nampak menggiurkan...

    =)

    jln2 cni..

    BalasPadam
  3. Hello!
    Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    BalasPadam
  4. Thank you for sharing in this article
    I can learn a lot and could also be a reference
    I hope to read the next your article updates

    [-] KLG

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.