Isnin, 22 Oktober 2012

Ingatkan orang jual tilam dengan Surat khabar lama je guna kaedah ini...

Pada hujung minggu  pihak Pembekal air telah memberikan peringatan kepada pengguna2x air yang masih tidak melunaskan bayaran tunggakan bil air. Ingatkan penjual tilam yg naik lori tu atau orang yg nak beli surat khabar lama je guna kaedah macam ni.... kira kreatif la jugak... heee3x

video

Kenapa penduduk tak nak bayar????.... ada ceritanyaa.....

Semasa perjanjian pertukaran meter pukal kepada meter individu pihak Pembekal telah mengenakan syarat supaya tunggakan yang tidak di bayar oleh TALAM Co.( pemaju)  ini hendaklah di bayar oleh individu ( tuan Rumah la ye) ... Nak meter individu punya pasal maka semua dok pakat sign laaa... pas tu bila dah selesai pemasangan meter individu maka ramai la yg tak buat tak reti jee... haaa3x... dah TALAM yg tak bayar lagi penduduk yg nak kena bayar... jadi entah sampai bila la nak selesai... nak tak nak kena bayar la jugak sebab kang nanti dia potong air kat rumah kita la pulak... yg untungnya si TALAM....

gitulahh citernya... so... macam mana???? halal ke tidak kalau penduduk tak bayar tunggakan air ni sebab penduduk dah bayar kat TALAM dah dulu????

11 ulasan:

  1. air secara pukal tu lagi xfair....guna sikit pun bayar banyak...kesian penduduk.hee mcm nak sembur nyamuk pn announce camni pe...

    BalasPadam
  2. hehe..betullah kan, idea dari lori cari suratkhabar lama tu.
    Anyway, semoga semuanya selesai dengan baik.

    BalasPadam
  3. baguslah. tak guna banyak kertas@surat amaran. .save the earth, hee

    BalasPadam
  4. Halal la kot. Sebab dah bayar. Org yang kat talam tu la punya tanggungjawab. Mmg dasar Talam 2 muka.

    BalasPadam
  5. assalamualaikum kazman sue...betul la mcm ni pun ada...:)

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.