Jumaat, 19 Oktober 2012

Kes Naya dah Niii...

Ada Sesapa yang bawa troli mana2x pasaraya sampai ke rumah???? haaaa3x


Hebatlah orang kita ni.... Orang biasanya bawa troli sampai ke kenderaan kita sahaja tapi yang ni sampai ke dapur la agaknya ni yee... haaa3x mesti pekerja bangla ni jenuh/penat nak ambik balik troli ni depan rumah pelanggan... Alaaa... pelanggan kan always right.... heee3x... Ni gambar kami snap masa pergi rumah member di putrajaya.... memang hebat....Troli ada di mana2x kat blok tu... memang sempoi...


Jadi mari kita renung2xkan dan selamat beramal...

22 ulasan:

  1. lama-lama habis troli kat pasaraya tu...-___-"

    BalasPadam
    Balasan
    1. so troli sentiasa lah baru... tak de la macam kat tesco puchong... punya la beso tapi troli pun tayar macam nak tercabut dah... huuu3x

      Padam
  2. hehehe.. kasihan kat taukey pasar raya tu.. abis troli dorg.. ;-)

    BalasPadam
  3. pernah tgk gak ada yg buat reta sendiri

    BalasPadam
  4. saya pun pernah lihat situasi ni...memang dasyat kan...hehehehee..tak baik sebenarnya ambik benda bukan hak milik kita...

    BalasPadam
    Balasan
    1. pemandangan biasa di Alamanda... haaa3x

      Padam
  5. dekat sgt ke carrefour dgn kawasan rumah kawan nie? alahai.. troli pun nk bawa balik.. agaknya next time g carrefour terus bawa je troli dari rumah.. buat harta sendiri la gamaknya

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak le dekat sana tapi dekat jugak laa... haaa3x

      Padam
  6. Rumah tu dekat aje ke dgn pasaraya agaknya. Tapi macam tak patutlah buat macam tu kakak rasalah...

    BalasPadam
  7. carrefour ptrajaya ye...huhuu hebat bawk troli sampai umah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. satu pemandangan biasa di sana... haaa3x

      Padam
  8. Eh, bila baca baru perasan... situasi yang sama berlaku juga kat tempat saya duduk ni... mostly yg buta benda ni adalah orang pakistan... selamba jer ambil troli pasaraya dan parking kat depan rumah... lagi sakit hati, boleh pula depa parking troli tu kat belakang rumah kita org lepas guna... huhuhu, mmg memerlukan tahap kesabaran yang tinggi bila duduk kat negara orang dan dikelilingi oleh pelbagai latar belakang

    BalasPadam
  9. adeh kesian toke pasaraya tu hilang satu troli dia hahaha

    salam kenal juga dari wani :)

    BalasPadam
  10. this is too much... no sivic manners...

    BalasPadam
  11. ALAHAI TAPI NURUL RASAKAN ADA TAW ORG CENGGITU..Tak baik sungguhlah..

    eh menatang apa yang kat header2?nak kata cicak jari dia mcm pelikjew.hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. Oooo... itu kadal... sepupu dengan sesumpah....heee3x

      Padam
  12. aaahaha macam2 .. ada gak org macam nie kan dik
    x mustahil ;))

    BalasPadam
  13. macam2. ini nak senang sendiri tapi susahkan orang lain... :P

    BalasPadam
  14. Tak baik curi troli...menyusahkan orang lain.

    BalasPadam
  15. assalamualaikum kazman sue...macam mana boleh di bawa balik troli tu sampai ke rumah ek...rumah dekat ngan pasaraya tu yer...:)

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.