Jumaat, 5 Julai 2013

syafiqah punya hal

Assalamualaikum semua... Salam Jumaat
Harini nak cerita pasai anak dara yang seorang.... Biasalah kalau Adam mintak sesuatu mesti kena penuhi juga permintaan.... Kali ni Adam mintak gasing beyblade....... lepas makan malam kenalah juga belikan gasing ni kat kedai permainan.... kalau tidak, tak tahan nak mendengar dia merengek.....
Nak dijadikan cerita... Syafiqah malas nak mengikut sangat, kedalam kedai mainan. Apalagi duduk diam2 dalam kereta yang berkunci...... perut kenyang... mata pun lelap.. Setelah dapat apa yang Adam idamkan... kami yang terpinga2 sbb pintu berkunci dari dalam..... semua barang ada dalam kereta..... puas jugalah di gegar, dan di jolok keretetu... namun x sedo2.. Sempatlah abah jadi Mc Giver malaysia


Ini bukanlah kali pertama tertidur dalam kereta yg terkunci dari dalam.... masa kecik dulu pun sama, siap boleh bye2 orang kat luar, padahal orang kat luar cemas sbb dia terkunci dalam kereta, meriah kut tengok orng berkerumun di luar kereta...

Sampai kesudah dia x tahu yg dia ter tidur dengan kereta terkunci dari dalam

6 ulasan:

  1. Masyaallah.. kepenatan sungguh nampaknya tu..

    BalasPadam
  2. la hai..berdebar jugak saya bace...
    kkdg2 kite sendiripun x sedar tidokan..apath lg budak2 dah penat sangat..

    tapi bahaya jugak kan..

    BalasPadam
  3. letih sangat tu..baru sudah makan lagilah cepat mengantuk kan.

    Tapi cemas juga kalau jadi macam ni..

    BalasPadam
  4. byk dah kejadian mcm ni kak... tp agak bahaya juga sbnrnya situasi mcm ni... penat sgt tu yg x sedo langsung gamaknya

    BalasPadam
  5. Tujuan dia nak jaga keselamatan tapi akibatnya si papa jadi mc guyver hihi... lena betul dia sampai tak sedar:)

    BalasPadam
  6. Tak sedar apa. Penat sgtlah tu.. Nasib ayah dia pandai

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.