Rabu, 3 Disember 2014

Bila had KETINGGIAN menjadi syarat utama....

Akhirnya dapat jugak Adam masuk tempat permainan kat Ikea Damansara ni bila dah melepasi had ketinggian yg ditetapkan.... memang ngam-ngam je rambut dia sampai kat had ketinggian tu...Selamat bergembiraaa Adam.....


Macam tu la ragam anak-anak kalau pi Ikea... paling lama si kakaknya la walaupun umur nak masuk 11 tahun tapi sebab kecik molek macam maknya maka bolehla masuk lagi kat taman tu.... bukannya diorang ni semua nak ikut kita pi jenjalan sangat tapi nak ikut sebab ada taman permainan kanak-kanak tu... walau had masa cuma sejam tapi kira seronok la juga diorang ni dapat main kat dalam tu....

9 ulasan:

  1. wah mesti nk tukar perabut bru ni..

    sukalh adam ye...

    BalasPadam
  2. Thank you for sharing in this article
    I can learn a lot and could also be a reference
    I hope to read the next your article updates

    [-] Vimax Asli
    [-] Pembesar Penis
    [-] Agen Vimax Asli

    BalasPadam
  3. Thank you for his article
    I can learn a lot and could also be a reference
    I wait for an update next article

    (-) vmenplus
    (-) vmenplus asli
    (-) agen vmenplus
    (-) agen vmenplus asli

    BalasPadam
  4. assalamualaikum...lama rasanya tak singgah ke sini...semoga semuanya sihat2 yer...

    BalasPadam
  5. Every weekend i used to pay a visit this web site, because i
    want enjoyment, as this this web site conations genuinely nice funny
    stuff too.

    Best regards Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax - Vimax

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.