Jumaat, 16 Disember 2011

Cuti2 Malaysia Versi 2011

Kunjungan kami di KL yang lalu telah membawa kami ker Jalan Tar aka Jalan Tungku Abdul Rahman, KLCC, Dataran Merdeka dan sempat menyinggah di Kajang untuk menjamu Sate Kajang Haji Samuri.
Disini kami rakamkan ragam2 manusia sewaktu berada Pasar Malam jalan TAR. kami siarkan kenangan bergambar kami untuk di kongsi bersama.....
Pasar Tunku Abdul Rahman



Pasar Tunku Abdul Rahman

Pasar Tunku Abdul Rahman
Selepas merayau2 di jalan TAR kami singgah pula ke Dataran Merdeka. melihat gelagat pengunjug disana.
Dataran Merdeka Kuala Lumpur

Dataran Merdeka Kuala Lumpur

Sebelum Gerhana

Semasa Gerhana di Dataran Merdeka Kuala Lumpur...


Punyalah ramai manusia kat dataran nak tengok gerhana bulan punya pasal agaknya. kami pun tak ketinggalan juga...heee... 

AKAN BERSAMBUNG LAGI.........





8 ulasan:

  1. waaaaaaaaaaaaaaaa bestnya ..kat tempat umi takde pasar mcm nie ..sungguh boring ..seronoknya kalau pat jalan2 mcm ni :). cuci mata.

    BalasPadam
  2. x sabaq nk p KL minggu depam..time aku bercuti lak..perabih hat mana duit yg ada dlm poket tu

    BalasPadam
  3. jln TAR mmg de best utk mgempiskan kocek..hihi

    BalasPadam
  4. Saya tak betah bila dok di KL.
    Trauma tak tentu pasal.
    Asyik pikir pasal safety je :(

    BalasPadam
  5. tak suka mkn satay kajang samuri tu...tak sedap!! sedap lagi sate tepi jln tu...

    BalasPadam
  6. Memang seronok masa bercuti, tak perasan pulak bajet dah lari.

    BalasPadam
  7. Memang seronok masa bercuti, tak perasan pulak bajet dah lari.

    BalasPadam
  8. wahh bleh nampak gerhana bulan.untungnya..nurul tak dapatlah=(

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini