Khamis, 29 Disember 2011

Petronas Street Smart KLCC

Merupakan suatu pameran mengenai cara perjalanan jalan raya yang ditaja oleh PETRONAS dan
yang dikendalikan oleh Petrosains. Ia juga merupakan

• Set pameran interaktif dengan pemudahan terlibat
• Penanda isu-isu keselamatan umum lalu lintas & jalan
• Perjelasan dari sudut sains di sebalik isu-isu jalanraya
• Sasaran terutamanya pada kanak-kanak berusia 8-14 tahun, namun ia juga sesuai untuk semua peringkat umur.



Jom kita layan aktiviti apa yang ada di dalamnya......








Kunjungan kami juga sempena membawa keluarga yang datang dari kampung sempena cuti sekolah dan membawa bersiar-siar di sini.. Sambil berkunjung kita boleh mendapatkan manfaat dari setiap kunjungan.


7 ulasan:

  1. mahal tak bro nk masuk ? poket dh tinggal IC jer ni hehe

    BalasPadam
  2. masuk percuma je kawan... yang bayar kalau masuk petrosains kat sebelah dia... tapi masuk dua2 sekali pun bagus...

    BalasPadam
  3. assalamualaikum

    jenguk kawan lama... moga sihat sokmo

    BalasPadam
  4. nnt nak bawak anak2 gi sini jugak la...

    BalasPadam
  5. mmg elok la bawak anak2 ke tempat macam tu..:)

    BalasPadam
  6. Wahhh bestnya .. seronok jugak kalau leh try game simulation tu bang .. best2!!!

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.