Isnin, 19 Disember 2011

Satey Kajang Hj Samuri

Kali ni kami bawa keluarga kami ke Satay Kajang Hj Samuri. Tempat yang terkenal untuk menikmati satay kajang. Kedainya pun meriah dengan kehadiran pengunjung..... Banyak barang-barang antik dijadikan display sebagai tarikan... Semuanya self service aje..... pilih ikut kemahuan sendiri.... Secucuk satay ayam atau daging berharga  80sen....Jom kita bersiar-siar sekitar kedai jualan satay Kajang  Hj Samuri.....
















15 ulasan:

  1. dah lama tak makan satey.. wuwuwuwu

    BalasPadam
  2. ni kat stadium kajang punya ke?

    BalasPadam
  3. Hahhhhhhhhhhh orang cakap satey kajang ni besor .. hrmmm mesti sedap ...nyam2 ..

    hari tu limpas je .. tak singgah pun makan ..lame dah 8 bulan yang lalu hahahaha :). Nice entri bang kaz :)

    BalasPadam
  4. satay kajang ni biasa jee... dah tak beso sangat macam dulu... cuma suasana kedai dia je yg menarik... tu yg best lepas2x sekeluarga...

    BalasPadam
  5. cantik restoran dia , klasik tu..
    penah makan sekali jer, tp makin lama makin mahal ek

    BalasPadam
  6. selalu makan kat bangi..tapi skang rasa nya tak sesedap dululah=(

    BalasPadam
  7. dh lama x mkn sate kajang ni ..ko blanja la aku nanti

    BalasPadam
  8. Dalam banyak2 gambar.gambar sate xde pun.. =)

    BalasPadam
  9. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  10. tak penah pon makan sate kajang...huk

    BalasPadam
  11. kami datang makan je.... sampai lupa nak snap gambar satay... heee3x

    BalasPadam
  12. x penah makan.. selalu dengar org duk citer je ckp satay hj samuri nih sedap.. klu kt jb sate yg femes adalah satey wak radol.. hiks..

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.