Selasa, 27 Disember 2011

Hutan Lipur Kancing

Sempena cuti sekolah ni kami menerima kunjungan dari ibunda dan adik beradik sebelah suami mahupun isteri untuk bergerak jenjalan semasa cuti sekolah. Masa ni la kami gunakan kesempatan untuk berkumpul bersama-sama, Kali ni kami bawa ibunda dari tanjung karang pula untuk berjalan sambil berkunjung ke majlis perkahwinan sepupu belah isteri pula. Bila ibunda hendak pergi jemputan kawin kami pun kasilah pakej perlancongan sekitak kuala lumpur ni... Kita layan gambar jeee....

Jom kita layan gambar keindahan Air Terjun Hutan lipur kancing.....









Begitu lah lebih kurang aktiviti kami sekeluarga bersama adik beradik sebelah isteri.... anak2x pun dah sejuk beku dah ni.... kami pun pulang selepas beriadah selama 2 jam....


8 ulasan:

  1. kazman..nostalgia saya berpuluh tahun di sini dulu semasa tinggal di shah alam..menunggang kuda padi..ada lagi tak?

    BalasPadam
  2. seronak nye beriadah bersama keluarga...ada BBQ lagi...

    BalasPadam
  3. aduhai ..bestnya picnic kat sana ..aduh ikan pangang .. sedapnya ..lama dah tak makan ikan ..


    seronok la tengok pic ni bang ..sis ..

    BalasPadam
  4. pernah mandi dekat sini masa sekolah dulu, dalam tahun 2000 kot...

    BalasPadam
  5. sempoi tu bro..klu buat bbq dekat air terjun

    BalasPadam
  6. Tu la pasal... seronok berkelah sekeluarga....

    khairul... sorry banyak2x tak dapat turun jumpa hang kat kl sebab anak2x aku demam .... penat berjalan dengan panas makan durian agaknya....

    BalasPadam
  7. sonokkan berkelah beramai2 nih.. tp bila musim hujan nih agak risau nak gi mandi air terjun.. takut mata air turun.. :)

    BalasPadam
  8. best nye...dulu arwah ayah selalu bawak kami mandi kt air terjun kt perak..sy penah smpai jgk kt temple park ni...tp da lame dlu :)

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini