Khamis, 29 November 2012

Rindu dengan budak2 ni



Dah berapa hari dah anak ku Syafiq dan fika ada kat kampung.. tiap2 hari diaorang talipon bila nk balik.... Adam yang kat sini pun asyik tanya jer bila nk balik Kg.... Pagi tadi dia mengigau "along.... jangan tinggalkan adam" naik sedih juga mendengarnya..... relation adik beradik nih memang rapat.... bila x der dicari bila ada asyik bergaduh, menyakat dan tersakat jer.... takpelah anak2ku berkorban untuk menolong apa yang patut sebab nk buat kenduri kahwin cik amy  bulan 12 nanti.... walaupun korang kecik lagi tapi bolehlah tolong bungkuskan door gift mana yang termampu disamping temankan nenek kat kampung...

6 ulasan:

  1. biasalah budak2kan... dekat bergaduh.. bila jauh sibuk cari.. tu perkara.. so far blm pernah berjauhan dengan anak... ;)

    BalasPadam
  2. hehe..betullah, kalau ada riuh rendag, kalau jauh2, rindu-rinduan pulak kan.

    BalasPadam
  3. tak nampak depan mata...memang tercari-cari!

    BalasPadam
  4. klu rindu..p ambik diaorang balik bro

    BalasPadam
  5. kalau sy mmg tak sanggup berpisah hatta setengah hari...rasa someting wrong jerr.. windu

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini