Selasa, 18 Disember 2012

Kerepek House Banting

Kerepek House ... Merupakan tempat untuk membeli pelbagai jenis kerepek secara pukal hasil dari perusahaan desa di Kanchong Darat, Banting Selangor. Kami membeli secara pukal untuk majlis perkahwinan.... Kerepek ni sebagai " menu ringan " untuk orang rewang nanti.... Harganya yang berpatutan yang menyebabkan kami ke sana memborong kerepek... 
 Antara kerepek yang kami beli ialah kerepek ubi  untuk 5Kg berharga RM32 , Kerepek pisang tanduk untuk 5Kg berharga RM58 , kerepek bawang untuk 5Kg berharga RM32 dan kerepek kentang untuk 2Kg berharga RM17 .  Itulah jenis kerepek yang kami beli dalam kuantiti yang banyak.... Sebenarnya ada banyak lagi jenis kerepek yang terdapat di Kerepek House ni... Sila la pilih mengikut selera....



FAZZ Enterprise telah ditubuhkan oleh En. Haji Mahmudin bin Haji Abas di Selangor yang bertempat di Kanchong Darat, Banting pada 24 Februari 1983 sebagai kilang memproses makanan ringan. Syarikat ini merupakan syarikat Sendirian Berhad di mana perusahaan yang menggunakan nama perniagaan Kerepek House ini adalah milik keluarga dan kini telah diambil alih oleh anak ke-2 beliau iaitu En. Mohd Fazzly b. Hj. Mahmudin. Beliau telah mengambil alih pengurusan Kerepek House selama 10 tahun.


 Antara rakan yang ingin membeli sama kerepek di sini... semua mata rambang untuk memilih... seronok juga tengok kerepek bebanyak dalam rak tu....



 Ni la nasib Avanza kami... penuh dengan kerepek aje.... mesti orang ingat kami ni berniaga kerepek agaknya... heee3x..

Maklumat lanjut atau unutk dihubungi bolehlah layari Blog  Kerepek House 

17 ulasan:

  1. Banyaknya kerepek..!!,memang rambang mata kalau macam ni..

    BalasPadam
  2. kerepek dia ni juga dikenali kerepek sosilawati

    BalasPadam
  3. Ya Allah! Bnyknya beli. Boleh buat stok lama tu. Blog ni dah berubah wajah rupanya. Sue dah bersalin ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Belum lagi... mingguni baru masuk 37 minggu.... berdebar2 rasanya

      Padam
  4. byknya...paling suka kerepek bawang

    BalasPadam
  5. Wahhh kerepek ..sedapnyaaa ..lama da tak makan nie ..

    BalasPadam
  6. ini mcm nk meniaga kat pasar mlm ni haha

    BalasPadam
  7. assalamualaikum kazman sue...bestnya kalau dpt makan sambil menonton tv...:)

    BalasPadam
  8. kerepek bawang... sedapnyeee....

    BalasPadam
  9. ask....bagi no.tel kedai tu.....nak cll...nak beli borong

    BalasPadam
  10. boleh saya dapat alamat penuh dan no tel bagi syarikat ini saya berminat nak beli borong. Ni emel saya rahayuharun@yahoo.com

    BalasPadam
  11. as salam.. adakah Kerepek house ini menerima lawatan dari persatuan..

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.