Ahad, 20 Januari 2013

Bantuan RM100 untuk setiap pelajar

Hari khamis lepas bersamaan 17 januari 2013 ada majlis penyerahan bantuan pelajar sebanyak rm100 di setiap kelas. Setiap pelajar akan menerima bantuan tersebut yang hanya boleh di tuntut oleh ibu bapa atau penjaga sahaja. Setiap ibubapa perlu mengemukankan kad pengenalan semasa ingin menuntut bantuan rm100. Syukur alhamdulillah di atas rezeki yang diterima




20 ulasan:

  1. alhamdulillah...berkat mempunyai pemimpin yg bermurah hati
    beznye..klo ade anak yg de g skolah...

    BalasPadam
  2. alhamdulillah , anak2 saya pun dpt ..
    lepas lahh duit tuisyen mereka ! ;)

    BalasPadam
  3. sek rendah kat sp lum lagi. sek men dah dapat

    BalasPadam
  4. Sek kat tempat akak belum terima lagi...

    BalasPadam
  5. assalamualaikum kazman sue...sekolah anak mama pun masih belum dapat lagi...:)

    BalasPadam
  6. untung bdk2 skolah skarang..mcm2 bantuan ada

    BalasPadam
  7. Anak ramai lagi seronok. Dpt lagi byk ye tak?

    BalasPadam
  8. semoga bantuan rm100 tu dpt digunakan sebaiknya...

    BalasPadam
  9. boleh laa beli belah... anak2 punya barang sekolah byk lagi tak beli ni...

    BalasPadam
  10. Assalamualaikum Kazman&Sue..,

    Sukur Alhamdulillah....rezeki dari Allah sekurang kurangnya ringan lah sikit masaalah kita ni kan Kazman....:)

    BalasPadam
  11. aku minggu depan batu nk p amik hehe

    BalasPadam
  12. bestkn ada bntuan mcm nie.. pm kita memang bk kn bang.. tpi time umi nti.. msh kah ada bantuan mcm nie.. tgok kita punya pemimpin slps najib uuuu

    BalasPadam
  13. Good evening.

    Dear all,

    HERE we would like to share for our special project for MIRoC 2013.
    SEE MORE UPDATES for special project for MIROC 2013 from our team!!

    "Together We Share, We Improve, We Success"-utpmiroc

    coming soon:
    -VIDEO for test run
    -gamefield photo
    -ROBOT design
    -and this page will be PUBLIC to all

    http://www.facebook.com/pages/MIRoC-UTP/285155001611147

    Tq admin.

    BalasPadam
  14. pelbagai bantuan diberikan kini.
    dapat la budak2 sekolah gunakan sebaiknya

    BalasPadam
  15. skang bantuan Br1m dah mula diagihkan=)alhamdulillah dapat tampung2 mana tak cukup=)

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.