Selasa, 1 Januari 2013

Sambutan Tahun Baru 2013 Di Putrajaya

Hari ni semua menyambut tahun baru 2013... semuanya mesti ada azam baru... tapi kami ingin bercerita mengenai sambutan tahun baru je...  Ok la... sebelum sampai detik 12 mlm kami dihiburkan dengan konsert persembahan artis yang di taja oleh Ambank. Punya la ramai umat manusia kat Putrajaya masa tu... kami datang ni nak layan adam tengok bunga api...

Lepas tu bila detik 12 mlm tiba maka letusan bunga api berkumandang di udara... terasa macam nak jatuh jantung kami rasa... semua orang bersorak....


Macam tu la kami menonton bunga api di putrajaya... seronok la juga... tapi masa ni adam dah tido.... padahal dia la yang nak tengok sangat.... bunyi dentuman bunga api langsung tak menganggu dia tido... apa pun tak boleh la si adam ni.... huuu3x

2 ulasan:

  1. best la dok sana ....bila lgi nk jpk hang ni ? InsyaAllah aku akan buat event kt Gombak sekali lgi dlm bln ni ...date x confirm lagi

    BalasPadam
  2. Dah lama tak tgk bunga api besar-besaran camni. Last tgk pun masa deepavali baru2 ni je. Tu pun bunga api yg biasa2 je.

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.