Rabu, 25 Julai 2012

Berbuka Sampai Terbaring....

Pejam celik dah masuk 6 hari kita berpuasa... Syukur kita semua dapat menjalani ibadah puasa... Namun bila berbuka kita dituntut untuk bersederhana.... Agak-agakkan... ada yang yang berbuka sampai terbaring macam dalam gambar ni????



14 ulasan:

  1. sebab tu jgn makan sampai kenyang, ala kadar je isi perut, kalo mcmtu gayanya, dah mengantuk n letih nak Terawih....

    BalasPadam
  2. Ini bukan makan tp mencekik n mentekedarah... haha... melampau tuh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. orang lepas hajat makan memang macam tu agaknyaa... haaa3x..

      Padam
  3. assalamualaikum kazman sue...alamak teruk nyer kalau dah mcm ni berbuka x ingat dunia ke...

    BalasPadam
  4. ini telan kuali sekali ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaaa3x... soalan lawak... tergelak kami... rasanya dia telan sekali kot...

      Padam
  5. hahaha...ne msti tetelan segala tangki ne..

    BalasPadam
  6. Astaghfirullahal'azim... kalau sampai macam tu buka sekali berbuka tapi utk sebulan terus tak payah makan dah hihi...

    BalasPadam
  7. amboiii tingginye perut dia...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini