Selasa, 17 Julai 2012

Tapak Kasut Sampai Tertanggal !!!!

Baru-baru ni kami pergi la ke SOGO Kuala Lumpur sebab ada potongan jualan sehingga 70%. Kira banyak jugak la tu kan. Lagi2x dah dekat nak raya ni. Maka kami sekeluarga pun pergi laa... Punya la ramainya umat manusia ni kat dalam SOGO.... Masing2x sibuk memilih pakaian yang hendak di beli. Jalan punya jalan kami terjumpa la tapak kasut ni kat tengah laluan orang ramai... Peehhh.... sampai tapak kasut pun boleh tercabut yee... Punya la seronok membeli belah agaknya....Lepas tu kami pun snap la gambar tapak kasut ni.... ada sesapa kenal tapak kasut ni?????


Punya la ramai orang dalam SOGO tu kan... sampai nak memilih pakaian anak pun jadi macam tidak selesa jugak.... tapi dah masa tu je lah tengah harga murah kan.... kita layan je laaa....

Tengok je la tu... 70% tuuu... boleh buat orang berpinar mata.

Mamat ni nampak sangat muka dah letih pusing sana sini...

Kat tangga pun penuhh..... Siap beratur nak guna tangga

Cuba nkorang kira.... lelaki ke pompuan yang ramai ?

Kat sini bahagian pakaian anak2x... so mak orang le yg ramai

Agak2x nkorang semua kan.... apa sebabnya tapak kasut tu sampai tertanggal????



33 ulasan:

  1. Ha Ha Ha , shopping abis ni sampai boleh tertanggal tapak kasut tu !

    BalasPadam
    Balasan
    1. entah sedar ke tidak orang tu tapak kasut dia tertangal agaknya....

      Padam
  2. ko tak ambik gambo aku ker wak..sbb aku pun antara umat yg dok membeli blah di sana......hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. walaupun badan kau besar tapi kalau dah ramai yg amat punya la umat manusia pun aku tak dapat nampak kau... haaa3x...

      Padam
  3. hehe..blh pulak tapak kasut tertanggal erk...
    ramainye! shopping sakan....

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang ramai... lagi nak tutup pukul 11 mlm pun ramai lagi yg datang...

      Padam
  4. adeii..nak pitam jap tergelak..betul tu tapak kasut tertanggal..a'arr bukan saya punya tau =)

    BalasPadam
    Balasan
    1. nanti kami cuba bawak pi jumpa bomoh laa... cari sapa empunya tapak ni... haaa3x

      Padam
  5. Eh, saya dah komen ke? Rasanya beli kasut murah tu. Itu pasal tertanggal. Nampak bunga dia elok lagi. Siap ada bunga raya pada tapak.

    Mak aihh... sesaknya Sogo. Sogo adalah tempat yg saya tak suka pegi sebab saya malas nak berrebut. Kalo pegi tu confirm bertukar sifat kewanitaan saya jadi sifat kejantanan masa nak berebut tu. Heheh.

    BalasPadam
    Balasan
    1. "Eh, saya dah komen ke?" .... siap keluar ayat ni yee.... haaa3x... patut aritu lama menyepi kejap sebab mesti ingat eh... dah update blog ke belum agaknya... haaa3x

      Padam
  6. hahaha tuh mesti dah p beli kasut dah2..sbb tuh yang lama ditinggalkan.huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaa3x... agaknya beli kasut baru kat situ juga dia tinggalkan kasut lama yg dah tercabut tapaknya tu...

      Padam
  7. tapikan memng kat sogo2 ramainyer umat tak agak2..boleh fening..sbb tuh nurul n family jarangggg ke sana..ngehngeh

    BalasPadam
  8. hahahaha..excited la tu nak beli kasut raya baru...sampai tak perasan tapak kasut dah tertanggal...hehehehe...

    BalasPadam
  9. wahhhhhhhhhhhhhh ni baru ramai giler!!! bestnya shopping kat sana bang .. seronok ..kat tempat umi ni .. tak pernah tengok ramai sangat mcm ni .. seronok la .. tapi mesti penat ..

    yang tertanggal tapak kasut tu la yang lawak hihi ..cian die (^_~)

    BalasPadam
    Balasan
    1. penat beratur nak bayar.... penat nak pilih baju utk anak2x sebab ramai sangat...

      Padam
  10. haha..entah sedar ke tak tapak kasut tertanggal.


    #ramainya orang...selesa ke tak bershopping tak kisah dah janji dapat harga selesa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. harga yg selesa tu yang betul tu....heee3x

      Padam
  11. assalamualaikum kazman sue...sampai tertanggal tapak kasut tu sedar ke x tu...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la kak.... kot nak beli kasut raya pun tak yah la sampai tinggalkan tapak yee... haaa3x

      Padam
  12. punya la nak shoping...gamaknya yg tertanggal tapak kasut tu dah beli ksut baru le tu..hehee

    BalasPadam
  13. sakan lah nak shopping sampai tak sedar.. huhu kak ramainya, kalau wak anak2 mau hilang ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. anak2x memang dikawal ketat... masa pergi tu ada 3 kali pengumuman anak hilang... dahsyattt...

      Padam
  14. Hihi... gelak sensorang kakak bila nampak tapak kasut tertanggal tu. Jangan-jangan tu Kaz punya kut malu nak ngaku ye Sue... mentang-mentang yg ramai tu jantina kita kan Sue:) biasalah kita org perempuan kan tahu taste anak kan Sue... Kalau macam Kaz kakak rasa macam abang ikut je apa yg kakak beli..

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang tepat sekali... haaa3x.... baru jalan pusing2x kejap dah cari tempat duduk...

      Padam
  15. hahaha.. kelakar la.. ni mesti gara2 syok soping smpai x sedar tapak kasut tertanggal.. hehe..

    BalasPadam
  16. beli sehelai dua baju untuk saya.....hehehehe

    BalasPadam
  17. huyooo ramai nye orang...tapak kasut tu hehehe

    BalasPadam
  18. haiyaaa..saya xbloe la kalo sesak2 mcm ne..bole pengsan taw..eeeii..sanggup lgi saya duk rmh diam2..

    BalasPadam
  19. sogo sentiasa ada sale.aiyooo

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.