Jumaat, 6 Julai 2012

Renung - Renungkannnn....


16 ulasan:

  1. sujud pada-Nya ..insyaAllah hidup kita dirahmati..

    BalasPadam
  2. salam..terima kasih kerana berkongsi ilmu pd pg Jumaat ini.

    BalasPadam
  3. buat renungan di pagi hari yg mulia ini...

    BalasPadam
  4. renung2kan dan selamat beramal..

    BalasPadam
  5. Terima kasih berkongsi ilmu yang baik ni, suka dengar ceramah ustaz Azhar.

    BalasPadam
  6. emm betul tu.... kata2 nasihat yg penuh erti.. kalau kita ni tak paham jugak tak tahu apa nak jadi

    BalasPadam
  7. yg last sekali tu mmg kelakar..santai je jawab..

    BalasPadam
  8. ngeh2.. habih jeng krem.. org luor paham ke maksud tu?? hik2..

    BalasPadam
  9. suker UAI nih.. jawapan dia mmg bersahaja tp penuh makna.. :)

    BalasPadam
  10. assalamualaikum kazman sue...nasihat yg bermakna...:)

    BalasPadam
  11. suka dgn nasihat2 uai sebab santai n senang nak faham.. tk pyh nk fkr dalam2..

    BalasPadam
  12. aku suka betul ngan Ustaz Azhar ni

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.