Rabu, 5 September 2012

Cendol Bakar Kuala Selangor guna Drive Thru

Balik kampung beraya di sebelah keluarga isteri di Tanjung Karang hari tu kami nampak warong Cendol Bakar dah semakin maju..... Sekarang kat warong tu dah ada drive thru..... Makin maju kami tengok warong cendol bakar ni....  Hebat betul strategi pemasarannya.... Cuba rakan2x tengok gambar di bawah ni.... Dahsyatttt.... Heeee3x


12 ulasan:

  1. hehehe..hebat tu!
    Mesti sedap cendol depa..

    BalasPadam
  2. Memang mudah,anak2 istimewa akak tak perlu menunggu lama dlm kereta..

    Bestnya !! dapat cendol free utk anak2 istimewa.

    BalasPadam
  3. wow..mcm ni la org Melayu yg kreatif berniaga!

    BalasPadam
  4. hari tu masa balik kampung kat kuala selangor ada nampak gak kedai ni...tapi masa tu kedai ni tutup sebab raya...teringin gak nak try...

    BalasPadam
  5. betul betul...hari tu kat tempat lain so dia ubah kat tempat yang terbaru ni..lebih spacious sikit...
    i lalu hari tu pun terkejut tengok dia punya drvie thru tu..
    ingat nak buat citer pasal cendol ni tetiba u dah buat..that is good laa...

    BalasPadam
  6. Wah.. hebat juga cara mereka. Pandai itu yg patut dicontohi ramai.

    BalasPadam
  7. menarik cara macam ni...lain dari yang lain. kreatif!

    BalasPadam
  8. tak berkesempatan untuk sampai lagi waaaaaaaaaa... macam best jer

    BalasPadam
  9. bukn mcd atau kfc je yg ada drive thru skrg ni...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini