Ahad, 9 September 2012

Asah Otak Dalam Masa 30 saat

Selamat pagi semuaaa.... Dan selamat berhujung minggu..... kami nak ajak pembaca semua untuk mengasah otak yang membeku di pagi ahad ni dengan senaman otak.......heeee3x... jom kita layan gambar di bawah ini.... Cuba carikan siapakan yang akan dapat menemui sang puteri ini.... dalam masaaaa.... 30 saatttt....dari sekaranggg.........


Jawapanyaa adalah...... Klik la Baca Selanjutnya.....
Yaaa.... pandai pun mencarinyaa.... jawapanya adalah yang nombor satu.....

13 ulasan:

  1. lor baru nak jawab no satu... dah ada jawapan kat situ hehe

    BalasPadam
  2. hehe..dah baca jawapan baru cuba.

    BalasPadam
  3. no 1... hehehe, good exercise

    BalasPadam
  4. Hihi .. umi dah lama tau tak main permainan mcm ni ..sekali sekala main ni dapat jugak rileks2 kan badan kan bang?

    rindu pulak nak main permainan cari2 jalan ni (^_^)

    BalasPadam
  5. Kalo nak senang main benda ni, kena tengok daripada puteri tu. Hehehe. Ikut je jalan yang sampai kepada puteri tu.

    BalasPadam
  6. hehehe...best jugak.Lama x jwb soalan McM ni..

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.