Isnin, 3 September 2012

Tempahan Kambing di Terima Untuk Pelbagai Majlis

Sekadar nak menolong kawan - kawan berniaga.... Kawan saya ni sedia menerima tempahan yang dibuat untuk produk ternakan kambing.... Kalau nak buat kambing golek pun boleh dan cuma tambah upah la... Silalah menghubungi talian rakan - rakan saya yang tertera jika ingin perlukan perkhidmatan mereka dan sebarang pertanyaan mengikut kawasan - kawasan yang sewaktu dengannya....

Napie :- 013-6287228 (Serdang-Seri Kembangan-Sungai Besi-Taman Equine)
Nahrul :- 019-6684922 (Bangi-Nilai-Seremban)
Ammir :- 013-3658005 (Kajang- Cheras- Langat)
Fazly :- 013-3414090 (Cyberjaya-Putrajaya-Puchong-Dengkil)
Mush :- 019-3669404 (Sekitar Kuala Lumpur)
Zaid :- 012-9033930 (Ijok -Kuala Selangor -Sungai Buloh-Klang)

Sebuah syarikat bumiputera yang ditubuhkan daripada gabungan belia-belia yang meminati bidang pertanian. Mula mengorak langkah ke alam pertanian sejak tahun 2008. Permuafakatan yang membawa ke pengurusan pertanian secara berkelompok.Menjual kambing-kambing untuk Aqiqah, untuk kenduri kendara juga untuk membuat baka. Juga menjual Lembu-lembu untuk Aqiqah dan korban. mereka juga ada menyediakan perkhidmatan utk memasak kambing dan lembu. juga menjual daging-daging kambing dan lembu secara runcit setiap minggu. Kami juga menjual makanan untuk ternakkan dan juga ubat-ubatan. Tidak ketinggalan juga, mereka ada menjual daging rusa. Anda juga boleh mendapatkan bekalan susu kambing Jamnapari segar daripada mereka.

Palet Pembesaran Ternakan... untuk kambing pendaging satu guni RM 22 (25kg) dan Kambing Susu RM 24 (25kg) Seguni.. Mantop beb Kambing makan sure gebu gebu... Gred A... menggunakan teknologi fermentasi.. dan syarikat pengeluar mendapat status BIONEXUS dari biotechCOrp... Kalau ambil banyak harga kita boleh runding lagi


6 ulasan:

  1. ok, tq kalau ada sapa nak KA roger2 no tu yek!

    BalasPadam
  2. Salam...
    Bagus! Tak lama lagi dah nak raya korban pulak. Bekalan daging termasuk kambing memang dicari-cari oleh khalayak ramai utk ibadah korban/aqiqah.

    Moga ramai yg menghubungi pihak terbabit..

    BalasPadam
  3. gud info... xyah tercari2 dah... :)

    BalasPadam
  4. Waa bagus ni,nanti senanglah kalau dah ada contact macam ni.Terima kasih kongsi info ni, lain kali jika perlu, ummi tak perlulah tercari2.

    BalasPadam
  5. semoga ianya dpt membantu bisnes kawan sue... insyallah

    BalasPadam
  6. selalu korban mmg alik klntn tapi thun nie korban jer tak buat kikah tapii makan2 pagi raya mmg ado...

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.