Sabtu, 8 September 2012

Dataran Pantai Morib Banting

Hujung minggu lepas kami pergi ke open hause rakan di Banting... almaklum bila bulan syawal ni ramai yang buat open house kan... Bila dah sampai sana kami menyinggah ke pantai morib sekali sambil bersiar-siar di Dataran Pantai Morib. Anak2x bila dapat lepas seronok la dia jadinya... sambil bermain di dataran tu mereka bermain buih sabun yang tiup jadi belon tu... seronok je mereka ni....

Kami pun bergambar kenang-kenangan di sana.... Rasanya ni la gambar raya kami  sekeluarga yang berkasual ni... sambil bersantai kami menghirup udara segar di tepi laut di petang hari....





Ramai juga pengunjung yang datang beriadah seisi keluarga di sini... Ada anak2x yang bermain layang2x.... berlari ke sana ke mari dan macam2x lagi gelagat anak2x kecil bermain...




Ni pula rakan kami satu kerja yang turut hadir bersama....



Antara kedai jualan cenderamata dan kedai makan yang terdapat di sini... macam2x adaaa....


 Dah nak senja dah.... lampu pun dah tetiba hidup menerangi taman... kami pun berangkat pulang....



Sejarah pantai Morib ada tercatat di batu tanda Dataran Pantai Morib ini....


9 ulasan:

  1. pantai morib....lama dah xjejak pantai...

    BalasPadam
  2. Ramai gak yang melepak kat sana yea raya nie

    BalasPadam
  3. assalamualaikum kazman sue...seronoknya dpt berehat di tepian pantai dgn tiupan bayu nyaman...:)

    BalasPadam
  4. Kami sekeluarga dari Ampang pernah ke Pantai Morib pada satu petang kira-kira 3 bulan lalu.Tetapi ketika itu air surut.Tidak banyak yg dapat diceriakan.

    Cuma dapat saksikan seorang gadis Cina memimpin anjingnya yang comel.Apabila anjing itu penat,dia minta didukung.Kami seronok dan terhibur juga.

    BalasPadam
  5. bestnya kalau dpt gi pantai. dah lama x pergi

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.