Sabtu, 21 April 2012

Lokas Makana Medan Selera Aneka Pilihan

Kali lepas balik kerja kami berkunjung ke medan selera Lokas Makana di Taman Puchong Utama. Nice jugak tempat ni. Ada pelbagai makanan di sediakan mengikut gerai masing-masing. Antara menu pilihan kami adalah Chicken chop, Mee ketam, Nasik lemak, Burger Bakar dan otak-otak. Untuk air pula kami mencuba Laicikang... Menarik jugak masakan di sini...  Harganya juga berpatutan....Jom kita layan suasana di sana.....

Antara juadah yang telah kami pesan seperti berikut ;-

Laicikang
Burger Bakar special di Lokas Makana

Mee Ketam

Chicken Chop

Nasik Lemak

Otak-otak
Begitulah serba sedikit menu kami pada petang hari selepas pulang dari kerja yang merangkap makan malam terus..... balik dah tinggal buat apa yang patut je... Suasana di sana kami rakamkan untuk tontonan semua.....

Ada Playground... sekali masuk RM5

kedai makan yang terdapat di sana

Gerai yang terdapat di sana
Signboard Lokas Makana di tapak medan selera
Begitulah serba sedikit apa yang terdapat di sana... sambil menjamu selera kami pun melepaskan anak-anak bermain. Itu pun siap ugut kena habiskan makanan baru boleh main... Kalau tak memang terbiar je la makanan di situ.... Di medan selera ini juga disediakan tandas dan surau untuk pengunjung....






7 ulasan:

  1. mee ketam? boleh cuba ni selalu mee udang je.

    BalasPadam
  2. baru bercadang nak masak mee rebus jawa..

    letak daging aje la..ketam ramai yg tak mkn.

    BalasPadam
  3. ummi kena terjah juga ke sana nanti, burger bakar tu nampak sedap!!

    BalasPadam
  4. oh...! sedap2nya menu... kita suka otak2 dan dah lama tak minum laicikang!

    BalasPadam
  5. macamane nk mkn beger bakar tu ye?? haha~

    BalasPadam
  6. wah menariknya...dah lama ndak makan otak - otak nie...

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini