Ahad, 22 April 2012

Taman Desa Sri Qaseh 21/04/2012 Kolam Kumbahan dan Stesyen Elektrik

Pada kali ini kami ingin berkongsi dengan jiran semua mengenai pembinaan Kolam Kumbahan dan Stesyen Elektrik yang ada di Taman Desa Sri Qaseh ini. Pembinaannya yang hampir siap kami ambil gambarnya untuk rujukan di masa hadapan....



Gambar Kolam Kumbahan yang terdapat disana masih dalam pembinaan.....

Laluan masuk sisa kumbahan ke Loji Kumbahan

Tempat Rawatan air kumbahan

Tangga ke Tempat Rawatan air kumbahan

Bahagian berperingkat-peringkat rawatan
air kumbahan

Rumah Loji Kumbahan

Tempat sisa kumbahan terkumpul

Pencawang Elektrik yang terdapat di sana....


Hub cabel elektrik bawah tanah...




8 ulasan:

  1. rajin en kazman ye buat tinjauan..(^_^).. ala2 aduan rakyat pula..hihi

    BalasPadam
  2. Umi setuju dengan sweet honey ..bang kaz ni kan ..ada bakat kerja jadi wartawan la ..memberi maklumat selain membuat tinjauan dan laporan ..hihi

    BalasPadam
  3. Salam..
    Kazman/Sue..beli rumah kat Taman Desa Sri Qaseh ni ke?Kalau betul, mesti tak sabar nak lihat rumah baru kan!

    BalasPadam
  4. Macam tu rupanya loji kumbahan. Saya tak pernah dapat imagine cemana kat dalam tu. Ingatkan mcm bulat kosong je.

    BalasPadam
  5. x sabaq nk p rumah hang bro hehe

    BalasPadam
  6. siap bertangga2 jugak loji ni kan..

    BalasPadam
  7. akak nih da macam kontraktor la pulak..kekkek. tp bagos jugak buat gini, kot ada masalah akan datang, kita dah ada bukti dan punca.

    BalasPadam
  8. Terima kasih abg kaz dan kak sue...selalu update termasuk gambar rumah saya.

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.