Rabu, 25 April 2012

Perhimpunan Aman Selamatkan Syria di Multimedia Universiti

Tengahari tadi kami terjumpa sekumpulan pelajar yang mengadakan perhimpunan aman di medan selera Multimedia Universiti. Perhimpunan ini dianggotai oleh pelajar-pelajar dari Asia Barat dan dilakukan secara aman. Mereka menuntut supaya diselamatkan Negara Syria yang sedang dalam pergolakan politik. Beginilah demostrasi aman dijalankan.


Kami pun mengambil kesempatan ini untuk merakamkan perhimpunan ini. Hak bersuara memang untuk setiap individu cuma salurannya yang perlu dikawal secara baik tanpa menimbulkan sebarang kesulitan...


Selain itu kami juga dapat merakamkan sedikit aktiviti perhimpunan ini sambil memerhatikan gelagat mereka.... Bersyukur negara kita aman..............

video





14 ulasan:

  1. Harap negara kira aman selamanya, takut tengok negara2 lain yang bergolak dan berlaku pertumpahan darah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul2x... tak nak jadi terlalu extreme sangat pasal politik ni...

      Padam
  2. Umi harap pergolakakn kat sana akan berakhir ..kecian tgok diorang ..kita patut berbangga dikurniakan negara yanag aman dan damai :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu la yang kita harapkan semua....

      Padam
  3. kesian dengan pergolakan negara mereka semoga negara kita terus aman makmur...

    BalasPadam
  4. semoga negara kiter terus aman damai hendaknya.. amin..
    kesian jugak dgn pergolakkan kt negara diorang tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tiap hari kuar kat berita dunia kan...

      Padam
  5. Rajin derang buat perhimpunan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. derang buat demo dah jadi darah daging dah... tak bagi lagi susah....

      Padam
  6. smoga bumi malaysia trus dilindungi alalh swt drp sbarang malapetaka n peperangan,,

    BalasPadam
  7. eeee..jgn la belaku huru hara dlm negara kite..tak sanggup rasa mengemis d negara sendiri..

    BalasPadam
  8. negara kita aman tapi dalam aman ada segelintir pihak cuba menggugat keamanan..dengan pelbagai helah kotor.

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.