Jumaat, 15 Julai 2011

Dah Pandai Mintak dah....

Salam Jumaat Semua...

Harini mama nak cerita pasal Adam lagi.... alamak asyik kisah Adam jer....x perlah sebab biasanya yang abang dan kakaknya tu ceritanya pakej...... Nak jadi kisahnya semalam sebelum makan malan singgah sebentar kat Petronas Pulau meranti sebab nak sembahyang Maghrib....... Harini cam letihjer, Abah baru balik dari Beranang (amik Durian) ade Takpelah Abah sembahyang dulu...., Yang si adam pulak sibok nak kuar juga......Abah nak gi pintu belakan sebab gi surau, dialak gi pintu depan nak masok petronas...... adeh apernya yang dia terjenguk2 kat depantu...... ingatkan saja jer jalan2... rupanya ader benda yang dihajati....





huh sungguh tak karuan ghupanya dia.  Abahpun mengalah, bawa jugalah dulu tuk memenuhi permintaannya... anak abah lah katakan walaupun selalu bergaduh dengan abahnya...
nak tahu apernya dimintanya???... acem, aper yer tu????


tu dia...

okelah takper, nak Ice cream.. mama pun bagilah yang sengget rembo. menjerit lagi xmo.. nak pilih sendiri...
tengoklah aper yang dipilihnya Conetto tuuuu sengget x mainlah...



Adam..... Adam.... Dah pandai dah.... nak berbelanja...
Tu dia muka orang puas hati

Lazat tidak terperiiii.....

Abang kakak pun dapat rahmat sekali....

macam kelakar juga.... yerlah budak baru berumur 28bulan neh dah ada kehendak kalau datang kat petronas. Mama ingat Adam nih cam baby2 lagi, rupanya dah becodah...
Syafiq dah x kuasadah nk layann adik dia yang sorangnih, almaklumlah dah maghrib pun x sampai ghumah lagi, lotehtu x sampai2 umah.... Nasib Ada kakak Iqa yang nak melayan adik yang sorang nih.
Apapun syukur  kepada Allah yang menganugerahkan mama dengan anak anak mama.
Syafiq, Syafiqah & Adam Faris ...... Mama sayang Kamu, Kamu, Kamu dan Abah selamanya......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini