Sabtu, 19 Mei 2012

Khasiat Daun Sup

hari ni nak syer mengenai khasiat daun sup. Selama bertahun-tahun kita mengunakan buah pinggang dalam proses biologi badan, kandungan garam dan racun yang kita tidak tahu bertapa banyak jumlahnya, dan kita tidak pernah mencucinya kecuali bagi yang bermasalah sahaja, tapi tahukah anda dengan hanya RM1.00, anda mampu mencuci buah pinggang yang banyak berjasa pada kita ini.
Caranya mudah sahaja beli seikat daun SUP, cuci bersih-bersih , potong kecil2 , masukkan kedalam periuk , masukan air bersih , didihkan untuk sepuluh minit sahaja , sejukkan , tapis , masukkan kedalam botol yang sesuai dan disimpan dalam peti sejuk , amalkan meminumnya segelas sehari , insyaaallah anda akan rasa perubahannya, segala kandungan garam dan racun2 akan dikumuhkan melalui air kencing. Daun SUP telah diketahui sebagai satu kaedah rawatan pembersihan yang terbaik untuk buah pinggang kita dan ia adalah semula jadi!




17 ulasan:

  1. oh.. baru tau jarang mkn daun sup ni.. trima kasih berkongsi info yer..
    p/s: air daun sup sedap tak?

    BalasPadam
  2. ada juga terbaca tentang khasiat daun sup ne.. dah suruh mak amalkan..(^_^)

    BalasPadam
  3. waa tq2, ummi nak cuba jugak ni..

    BalasPadam
  4. bagusnya... ari tu ada beli daun sup.. tanam, tumbuh elok lepas tu kucing pijak agaknya.. pokok sup mati.. lepas ni kalau beli daun sup boleh ikut resepi ni..

    BalasPadam
  5. wahh baru tahu pasal ni biasa letak kat sup ajelah tk buat benda lain dah hehe...terima kasih share...

    BalasPadam
  6. ooo baru tau. tq sudi share info yg bermanfaat ni. :)

    BalasPadam
  7. nice info....nak amalkan lepas ni :D

    BalasPadam
  8. betullah..selalu beli daun sup utk garnishing aja..

    BalasPadam
  9. Ooo... serius daun sup bleh cuci buah pinggang? Saya suka daun sup. Beraroma, wangi. Selama ni kalo rasa mcm kencing kotor, saya minum air barli je.

    BalasPadam
  10. kancil suka dengan daun sup nie ...nice info

    BalasPadam
  11. uuuuuuuuuuuuuuuuuu daun sup!! bang kas n sis buat umi teringin nak makan sup ayam je la .. hihi lari tajuk pulak umi ni .. trm kasih bang ..sis ..umi nak try amalkan la pas ni :)

    BalasPadam
  12. baru tau info nih.. tq for sharing.. boleh la amalkan selepas ni.. InsyAllah..

    BalasPadam
  13. errrr Queen dah la x suka daun sup ni.. nampak gayanya kena suka walau x suka la ni yer.. :)

    BalasPadam
  14. ooo...bagus ni...dah la sedap kalau diletakkan dalam sup...kalau tak letak cam ada kurang je...

    BalasPadam
  15. salam...info yg menarik. insyaAllah, sama2 kita beramal..

    BalasPadam
  16. btl ke ni..x penah dengar pun dr mn2 pakar saintis

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.