Khamis, 17 Mei 2012

Genap Setahun Usia Blog Menara Kehidupan

Kami nak ucapkan happy Anniversery untuk Blog Menara Kehidupan yang pertama pada hari ini.... Pejam celik dah setahun menyimpan sejarah perjalanan dalam kehidupan ini. Mana yang baik dan buruk anda yang menilainya dan maaf jika ada tersalah dalam blog ini.... Sekiannn... Salam ceria semua....


21 ulasan:

  1. waaa...dah setahun..boleh potong kek harini..hppy anniversary

    BalasPadam
  2. happy anniversary...semoga sentiasa aktif berblogging...

    BalasPadam
  3. Tahniah. Semoga akan terus menjelajah maya dengan lebih gagah dan bersemangat. :)

    BalasPadam
  4. hp anniversary ue..hope blog ni mkn sukses..Amin^^

    BalasPadam
  5. Happy befday menara kehidupan. Keep up the good job!

    BalasPadam
  6. happy anniversary, semoga terus berblog..

    BalasPadam
  7. ehhhhhhhhh baru yer... Entri macam orang dah lama wat Blog kui kui kui

    apa pun Kak So ucapkan tahniah...

    Suka singgah Blog sini... ada maklumat,

    bukan cam Kak So merepek jer lebih kui kui kui...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ala... sama je kitaa.... nama pun citer blog... suka duka kita dalam menjalani kehidupan... kenkadang tu boleh terpikir la pulak... apa la perasaan org yg baca entri yg kami publish ni yee... mesti kena kutuk agaknya.... heee3x...

      Padam
  8. Yeayy..! Dah setahun. Tahniah. Moga banyak lagi hapdet dr blog ni untuk tatapan ramai

    BalasPadam
  9. tahniah utk blog menara kehidupan.. semoga terus kekal berblog.. :)

    BalasPadam
  10. tahniah buat abg kazman dan kak sue.. semoga bertmabah sukses...

    BalasPadam
  11. selamat ulang tahun blog kakak / abang :D

    BalasPadam
  12. Happy aniversari buat blog yang umphhh nie... :)
    emmm boleh tak saya nak emel..ada samting saya nak tanya...
    thanks :)

    BalasPadam
  13. happy 1st anniversary...
    teruskan berblogging..

    BalasPadam
    Balasan
    1. Alhamdulillah dah setahun...teruskan berblogging yer...

      tahniah!!

      Padam
  14. wahh..tahniah kak sue n en kazman.. blog saya blum smpai setahun lagi..huhu..

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.