Selasa, 14 Ogos 2012

Kereta Fasha Sandha di Bumi Cyberjaya

Masa bulan puase haritu sebelum nak balik berbuka puasa singgah la Pizza hut Cyberjaya untuk beli pizza bagi berbuka puasa nanti... tetiba nampak la pula kelibat Fasha Sandha menuju ke kereta ini... Dia buka kereta dan seakan mengambil sesuatu... Dia jalan cepat aje untuk menuju ke set lokasi pengambaran filem yang tak jauh dari situ... Maka terlepas nak jumpa Fasha Sandha dapat gambar dengan keretanya pun ok gak.... heee3x...



Apa la motif cerita ni yee... ini macam pun ada nak buat cerita... ala... sajer jee nak memeriahkan blog...dan yang pasti kami pun tak pasti ini kereta Fasha ke tidak sebab kami pun tak sempat jumpa dan berbual pun.... andaian sahaja... Namun kami nak ucapkan selamat hari raya pada Fasha Sandha la jugak dan berbahagia dengan suaminya dan keluarganya.....


Gambar ini kami ambil dari laman melvister yang memaparkan gambar mereka beraya 2012 di sebelah keluarga suami  Jejai....

17 ulasan:

  1. plet RF...rizal fasha...
    jangan cik kak tu tak berlakon senyum udah lah yer...
    all the best...

    BalasPadam
    Balasan
    1. ha'ah... plat dia rasanya RF 58 kot... bila dirapatkan jadi RFS8....cantik nombor tu macam keternya jugak

      Padam
  2. Balasan
    1. bila la kita dapat pakai keter ni yee... huuu3x...

      Padam
  3. assalamualaikum kazman sue...cantik kete dia...:)

    BalasPadam
  4. Flat number dan kete yg cantik....

    BalasPadam
    Balasan
    1. tu laa... RFS8 = Rizal Fasha Sandha 8... heee3x

      Padam
  5. tu lahhh
    x perlahh kak
    pose depan keter punn jadilahh ekkee ;)

    BalasPadam
  6. cantik giler keter dia... bila thn dpt pakai pun x tau... huhu

    psttt: x puas baraan kat seri medan aritu... sbb jln jammed!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak pe laa... laki dia kaya... huu...

      p/s: aritu kat sri medan sikit lagi nak tersondol kereta.... nasib baik dapat diselamatkan... betul punya jem la jalan...

      Padam
  7. knpe x ikut jerr fasha kat lokasi shooting tu...hehe

    BalasPadam
  8. aku pon nk tumpang glamer gak la bro

    BalasPadam
    Balasan
    1. Kereta hang dah cukup glamer dah... Aku pun bangga kalau dapat gambar sebelah kereta wira power tu...

      Padam
  9. Assalamualaikum Kazman&Sue,

    Selamat hari raya Aidil Fitri maaf zahir batin,semoga sihat semuanya...

    Hebat betoi kereta Fasha tu ya Kazman he.he.he... :D

    BalasPadam
  10. banggala dapat bergambar dnegan kereta..dkna mampu lihat je..hihiii

    cantik plate kete..cantik kete :)

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.