Rabu, 15 Ogos 2012

Maafkanlah Kami Sekeluarga Di Aidilfitri 2012


18 ulasan:

  1. sedih baca ucapan raya hg bro..aku pon sama bro..kot2 ada terlepas ckp ka ..apa ka..mohon ampun yer

    BalasPadam
  2. selamat hari raya aidilfitri
    maaf zahir n batin

    BalasPadam
  3. selamat hari raya kakak & abang sekeluarga :)

    BalasPadam
  4. maaf jua dipinta dari Queen sekeluarga... selamat menyambut hari lebaran..

    BalasPadam
  5. salam aidil fitri..
    jemputlah mai umah

    BalasPadam
  6. selamat hari raya sekali lagi...dari kami sekeluarga...takut nye tengok ketam tu...huhuhu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. suraya dan faizul... kami sekeluarga juga mintak maaf salah silap kami ini...

      Padam
  7. selamat hari raya aidilfitri a.khairul, k.sue n anak2..
    mohon maaf zahir batin ya..

    BalasPadam
  8. selamat hari raya, 0-0. beraya mana dulu tahun ni? ke dah tiba BP?

    BalasPadam
  9. Kazman/Sue...Sama2lah kita, maafkan ummiross juga kalau ada salah silap.

    Selamat hari raya aidilfitri dari kami sekeluarga...

    ps;Berhati-hati di jalanraya, semoga dalam perlindungan Allah SWT selalu.

    BalasPadam
  10. Selamat hari raya... Maaf zahir dan batin... bila makan rendang dan lemang tu, ingat2 lah kami yang jauh ni :)

    BalasPadam
  11. Sama juga en Kazman dan Sue. Selamat hari raya. Mohon maaf jika ada yang terguris.

    BalasPadam
  12. salam aidilfitri tuan rumah..maaf zahir batin..semoga ceria2 selalu di hari raya tau..daaaa

    BalasPadam
  13. Fuhhh..raya2 makan ketam..sedap tu..;)

    BalasPadam
  14. Selamat hari raya buat Sue dan family....

    BalasPadam
  15. melampau tul kad rayanyer... ketam masak apa ler gamaknya itu hahahaha wat orang terliur jer hehehehe... p tak per hahahaha

    Selamat menyambut hari raya...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haaa3x... sebenarnya maksud ketam tu adalah seumpama kami ni yang bukanlah betul sangat tapi kenkadang ada kesilapan juga.... macam ketam ajar anaknye jalan kehadapan tapi dia sendiri jalan ke tepi... heee3x

      Padam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.