Sabtu, 11 Februari 2012

Malam bertukar siang di Pengkalan Balak

Aktiviti seterusnya adalah membakar bahan makanan.... iaitu BBQ... aku pun menyediakan set membakar ikan... ayam... kerang ...  satay....jagung dan lain2x... Jom kita layan gambar suasana di malam hari dan di pagi hari di Pantai Pengkalan Balak....

Semua ahli keluarga terbabit sama untuk menjayakan aktiviti BBQ pada malam ini.... anak2x pun dah kebulur dah ni....




 Ni waktu pagi menjelma... aktiviti serapan sebelum aktiviti mandi manda ....


Lepas serapan .... apalagi... terus berendam dan bermain pasir la pula.... Dah namanya pergi pantai tentulah tujuannya mandi sajer....







 Aktiviti main pasir la pulak selepas berendam...



 Begitulah serba sedikit aktiviti kami di sini... lepas ni kami pun berangkat ke Tanjung Tuan di Port Dicson pula... pas tu biasalah... entri Tanjung Tuan akan menyusul......Keluarga yang lain berkunjung pula ke Melaka Bandaraya Bersejarah. Maka secara rasminya kami berpisah menuju haluan kami ke Tanjung Tuan dan keluarga di Johor menuju ke Bandar Melaka pula....




6 ulasan:

  1. Salam Kazman,

    Ya Allah syoknya Kazman.....berBBQ lagi tu....Jalesnya Kak Ros......he.he.he....

    BalasPadam
  2. best la bro xtvt camni..leh mengeratkan silaturahim sesama ahli keluarga

    BalasPadam
  3. best nye beriadah ngan family akak kan..salam kenal..thanks singgah blog sy..

    BalasPadam
  4. wahhh bestnya .. lama sudah tak buat aktiviti mcm ni .. makan2 pun sedap :) ..wahhhh bestnya bang n sekeluarga :)

    BalasPadam
  5. seronok tgk gambar,dah lama tak pergi Pengakalan Balak,dapat makan jagung bakar seisi keluarga sedap tu.

    BalasPadam
  6. waa seronoknya anak2..
    bestnya ada BBQ lagi, mesti berselera kan..

    BalasPadam

Terdapat ralat dalam alat ini