Khamis, 23 Februari 2012

Ustaz Don Danial di Karnival WOW di Putrajaya

Sajer nak buat promosi dan pengiklanan sikit pagi ni.... kepada mereka2x yang berada di putrajaya dan sekitarnya.... jom la kita beramai2x datang ke Karnival WOW di Putrajaya sepanjang 23 hingga 26 Febuari ni... pada malam ini Siri rancangan 30 minit bersama Ustaz Don akan "on air" secara langsung pukul 8:30 mlm... Jom kita memeriahkan majlis Ustaz Don malam ini.....


Sepanjang karnival ini akan diadakan pelbagai aktiviti yang menarik untuk pengunjung.... jom kita beramai-ramai berkunjung ke sana.......... antara acara yang ada......


Tapak Pesta WOW di Putrajaya...........


Pertunjukan bunga api ..............


Mari kita naik feri pusing-pusing tasik Putrajaya...........


Mari kita melihat keindahan Putrajaya dari atas dengan menaiki balooonnnnnnnnn..........

Datang.... jangan tak datang.........







7 ulasan:

  1. wahhh best nye ada ustaz don...i like...suke sgt dengan cara ustaz ni..sudah semestinya kami sekeluarga akan ke karnival wow hujung minggu ni...:)

    BalasPadam
    Balasan
    1. wah... ni kira peminat ustaz don dah ni...

      Padam
  2. meriahnya putrajaya..memang elok diadakan kat putrajaya..kalo idak macam sunyi je

    BalasPadam
  3. suka dgn cara ustaz Don bg ceramah,erti kata lain mengajar..bersemangat dan bersungguh2..

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang best layan ceramah dia.... selama ni tgk kat tv je... tetiba teringin nak tgk dari dekat...

      Padam
  4. jauh untuk ke sana...tapi boleh tengok tv kan

    BalasPadam

Gadget

Kandungan ini tidak tersedia melalui sambungan tersulit.